بازدید مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام صادق (ع) از گردان ابوذر مستقر در شلمچه

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر از گردان ابوذر تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) در شلمچه بازدید کرد.
کد خبر: ۹۴۵۷۱۹۵
|
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر ، حجت‌الاسلام حسین دشتی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر از خدمات رسانی گردان ابوذر تیپ عملیاتی امام صادق (ع) در زمینه های پارکینگ، برپایی موکب، ایاب و ذهاب و پذیرایی به زائرین حسینی تقدیر و تشکر کرد و گفت: زائرین حسینی حقا شایسته احترام و خدمت هستند.

 

حجت‌الاسلام دشتی اظهار داشت: حضور با شکوه و میلیونی کاروان حسینی به همراه ظلم‌ستیزی و عدالت خواهی به خوبی ارتباطی مستقیم دارد زیرا در اندیشه‌ تمدنی این مهدی موعود (عج) است که می‌تواند این عدالت و صلح بین‌المللی را به ارمغان آورد، تمدنی که البته در سایه‌ اتحاد، همدلی و مطالبه‌ جهانی نزدیک‌تر می‌شود.

 

وی ادامه داد: در این پیاده‌روی‌ها باید یک پیوند قوی و جدی در قلبمان بین کربلا و ظهور رخ دهد به طوری که بعد از آن با قلبی مالامال از اندوه و ندبه کنان صدا بزنیم که: «أَیْنَ الطّالِبُ بِدَمِ الْمَقْتُولِ بِکَرْبَلاءَ»

 

حجت‌الاسلام دشتی بیان کرد: پیاده‌روی عظیم اربعین مانوری از سیل جمعیتی است که در روز ظهور به سمت مکه‌ مکرمه حرکت می‌کند، لذا هر سال که عظمت این پیاده‌روی افزایش یابد، امیدها برای نزدیک شدن زمان ظهور امام زمان (ع) هم بیشتر می‌شود.

 

وی یکی دیگر از بهترین جلوه‌های پیاده‌روی اربعین حسینی (ع) «محبت بین مؤمنین» دانست و افزود: در پیاده‌روی اربعین حسینی بیشترین نکته‌ای که نگاه انسان را به خود جلب می‌کند، محبت بین مؤمنین است، اگر مؤمنین خواستار ایجاد تمدن بزرگ هستند، در قدم نخست باید محبت به یکدیگر داشته باشد؛ لذا زیارت اربعین با تکیه بر پیاده‌روی آن بهترین فرصت برای تمرین این محبت بوده و از بین بردن مرزهای اعتباری است.

 

پایان خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار