مسئول عقیدتی سیاسی تیپ امام صادق (ع) استان بوشهر:

انقلاب اسلامی ایران امانت الهی است و نگهداری از آن وظیفه ماست

مسئول عقیدتی سیاسی تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: انقلاب اسلامی ایران امانت الهی است و نگهداری از آن وظیفه ماست.
کد خبر: ۹۴۵۹۱۷۲
|
۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت‌الاسلام احمد احمدزاده مسئول عقیدتی سیاسی تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر در نشست سیاسی که بمناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، با تأکید بر اینکه ما باید ارکان، برکات، اهداف و آسیب های انقلاب اسلامی را بشناسیم، تصریح کرد: انقلاب اسلامی یک امانت الهی است که شناخت و نگهداری آن یک وظیفه بزرگی در اختیار ماست.

 

وی با برشمردن ظرفیت های انقلاب اسلامی، گفت: نخستین ثمره انقلاب، ولایت فقیه است و این یعنی آنکه، مردم پس از استبداد سلاطین دچار استکبار مستکبرین بودند، ولایت فقیه همه این ها را قلع و قَم کرد.

 

وی ولایت فقیه را اولین و مهمترین دستاورد انقلاب دانست و اضافه کرد: انقلاب، از یک طرف هم رژیم سلطنتی را نابود کرد و استعمار را کنار زد.

 

مسئول عقیدتی سیاسی تیپ امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: قبل از انقلاب مردم با دید خودباختگی به اروپا و آمریکا می نگریستند اما پس از انقلاب چهره این جنایتکاران که با سلطه گری بر کشورهای اسلامی تسلط یافته بودند و این ملت ها را مورد تهاجم فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و غیره کرده بودند، از بین برد.

 

حجت‌الاسلام احمدزاده تصریح کرد: مردم قبل از انقلاب به خاطر سرکوبگری ها اصلاً متصور نبودند که به قدرت دست یابند و این انقلاب بود که خودباوری، خوداتکایی و شجاعت را به مردم ارزانی کرد.

 

وی تأکید کرد: پس از انقلاب جوانان ما آنقدر اعتماد به نفس یافتند که توانستند با استعداد خود در انرژی هسته ای، تولید سلول های بنیادی و علوم دانش بنیان با فعالیت شب و روزی جوانان کم سن و سال این قدرت ها با خوداتکایی بصورت بومی مهار کنند.

 

حجت‌الاسلام احمدزاده با اشاره به فرهنگ جهاد و شهادت، خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ایران باعث شد مردم طوری تربیت شوند که از شهادت استقبال کنند و به پیشرفت های صنایع دفاعی و موشکی فراوان دست یابند.

 

وی یادآوری شد: ملت ما در زمان حاضر در همه صحنه ها اعلان می کنند که ما هستیم که در سوریه، عراق و هر نقطه دیگری که مظلومان و مستضعفان نیاز به کمک داشته باشند، یاری رسانیم و پاسخ را بدهیم.

 

 

پایان خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار