مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان:

جوانان متعهد و انفلابی گام دوم انقلاب را باصلابتی بیشتر از قبل آغاز کرده اند

حجت الاسلام اکبرپور گفت: به کوری چشم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، جوانان متعهد و انفلابیبا هوشیاری و بصیرت گام دوم انقلاب را باصلابتی بیشتر ازقبل آغاز کرده‌اند و در تبعیت از فرامین رهبر حکیم انقلاب لحظه‌ای درنگ نخواهند کرد.
کد خبر: ۹۴۵۹۹۰۰
|
۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۷

به گزارش خبرنگار بسیج از هیرمند، یادواره شهدا شهرستان هیرمند با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین علی اکبرپور، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان، و با شرکت خیل انبوهی از رهروان مکتب ایثار و شهادت و بسیجیان شهرستان هيرمند در سالن چندمنظوره سپاه این شهرستان مرزی برگزار شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان ضمن نکوداشت یاد و خاطره شهدای سرافراز و لاله‌های پرپر، گفت: قد رعنای شهدا خمید تا ما قد راست کنیم، و آن عزیزان پرپر شـــدند تا ما بال و پر بگیریم.

حجن الاسلام اکبرپور بیان کرد: باید زندگی شهدا و عمل به وصایای آنان سرلوحه کار یکایک ما مخصوصا نسل انقلابی جوان قرار گیرد.

وی افزود: به کوری چشم دشمنان کینه توز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، جوانان متعهد و انفلابی با هوشیاری و بصیرت گام دوم انقلاب را باصلابتی بیشتر از قبل آغاز کرده اند و در تبعیت از فرامین رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی لحظه‌ای درنگ نخواهند کرد.

در پایان این یادواره که با حضور خانواده‌های معزز شهدا و تنی چند از پیشکسوتان عرصه جنگ تحمیلی و دفاع مقدس و جانبازان جان برکف، و سران طوایف برگزار شد، از تعدادی از بسیجیان و جانبازان و خانواده‌های معزز شهدا به رسم یادبود با اهداء لوح تقدیر تجلیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار