برگزاری نشست روشنگری حوادث و اغتشاشات اخیر در کشور و استان

مصفا گفت: امروز دشمن به رهبری آمریکا و با ابزار رسانه سرمایه گذاری فکری و مالی عظیمی برای شکست مقاومت ملت ایران کرده است که امروز رهبر معظم انقلاب این مقاومت را اولویت میداند و نشان از بصیرت ولی فقیه در پیچ های مختلف دارد.
کد خبر: ۹۴۵۹۹۲۸
|
۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۸

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، جلسه روشنگری حوادث و اغتشاشات اخیر در کشور و استان با حضور حسن مصفا فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خامنه ای(مد ظله العالی) ادارات کل و بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهیدان بهمنی اداره کل استاندارد به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد.

حسن مصفا، فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خامنه ای(مدظله العالی) ادارات کل استان گفت: هفته‌ی دفاع مقدّس یادآور حماسه‌ی جاودان و ایثار قهرمانانه‌ی ملّت بزرگ، غیور و شهید پرور ایران اسلامی است که با هدایت‌های الهی امام راحل عظیم‌الشّأن(ره) و به برکت خون مطهر شهیدان والا مقام و فداکاری و جهاد مجاهدان در هشت سال توطئه‌ی جنگ تحمیلی به نیابت از امپراطوری نظام سلطه علیه انقلاب شکوهمند اسلامی و نظام مظلوم و نوپای جمهوری اسلامی ایران، برگ زرّین از تاریخ پر شکوه این مرز و بوم را رقم زده‌اند.

وی به سخنرانی اخیر رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: معظم له در سخنان خود بر مقاومت تاکید داشتند که مبتنی بر این بود که امروز دشمن با تمامی ابزارها و انواع فتنه سعی در ضربه زدن به اسلام و انقلاب اسلامی دارد.

حسن مصفا در بخش دیگری از سخنانش بر وقایع اخیر اشاره و بیان کرد: این اتفاقات نیز بهانه ای دیگر برای دشمن جهت عرض اندام بود که در پی شکست های مکرر در عرصه‌های مختلف از جمله تحریم‌های اقتصادی بروز کرد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خامنه ای(مدظله العالی) ادارات کل استان تاکید کرد: امروز دشمن به رهبری آمریکا و با ابزار رسانه سرمایه گذاری فکری و مالی عظیمی برای شکست مقاومت ملت ایران کرده است که امروز رهبر معظم انقلاب این مقاومت را اولویت میداند و نشان از بصیرت ولی فقیه در پیچ های مختلف دارد.

این مسئول با کوچک شمردن تعداد اغتشاشگران بیان کرد: امروز مردم هوشیارتر از گذشته، دیگر در زمین دشمن بازی نمی کنند و فریب چهره ظاهری آن ها را نمی خورند. مردم با بصیرت همواره با حمایت از نیروی مظلوم انتظامی و توسل به خون شهدا اربعین دیگری شکل داده اند تا بگویند آمریکا و فتنه گران خود فروخته هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

مصفا تخریب اموال عمومی، قرآن سوزی، توهین و دست درازی به نوامیس را نشان از عجز و ناتوانی دشمن در برابر مقاومت ملت ایران دانست.

ارسال نظرات
آخرین اخبار