خبرهای داغ:

باید نسل نوجوان و جوان جامعه را نسبت به انقلاب اسلامی آگاه کرد

شاهرود_مدیرکل راه آهن شمال شرق (۱) با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور گفت: باید نسل نوجوان و جوان جامعه را نسبت به انقلاب اسلامی و اهداف و آرمان‌های آن آشنا کرد.
کد خبر: ۹۴۶۱۴۹۸
|
۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۷

باید نسل نوجوان و جوان جامعه را نسبت به انقلاب اسلامی آگاه کردبه گزارش خبرنگار بسیج، فرشاد زادخور در آیین صبحگاه عمومی پلیس راه آهن شمال شرق (۱) با گرامیداشت هفته فراجا، به اتفاقات اخیر در کشور اشاره کرد و با بیان اینکه دشمن نمی‌خواهد به قول خودش در منطقه هلال شیعی شکل بگیرد، اظهار کرد: در جریانات و فتنه اخیر نباید تصور ما این باشد که یک اغتشاشش برای یک موضوع و آن هم فوت یک دختر بوده است.
او افزود: در کشور ما روزانه افراد مختلفی به علل گوناگون فوت می‌کنند و فقط ۱۷ هزار نفر بر اثر تصادفات جاده‌ای در سال فوت می‌کنند و این موضوع بهانه‌ای برای هجمه به نظام و انقلاب اسلامی شد.
مدیرکل راه آهن شمال شرق (۱) با بیان اینکه دشمنان بر روی تهیج جوانان و اقوام ما در این برهه کار کردند، گفت: جوانان و نوجوانان جامعه ما امروز، چون از انقلاب اسلامی و دفاع مقدس متاسفانه آگاهی کمی دارند بر روی موج رسانه‌ها سوار شدند.
او ادامه داد: باید به نوجوانان و جوانان امروز توجه ویژه داشت و بر آگاه سازی و بصیرت افزایی آنان تلاش کنیم و مراقب توطئه‌های دشمنان در این راستا باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار