پیام تبریک فرمانده سپاه امام رضا (ع) به مناسبت هفته وحدت

فرمانده سپاه امام رضا(ع) در پیامی با تبریک هفته وحدت و سالروز میلاد سراسر نور پیامبر رحمت و مهربانی و امام جعفر صادق علیه السلام به محضر آحاد مسلمانان جهان به ویژه ملت مسلمان ایران بر وحدت و انسجام ملی تاکید کرد.
کد خبر: ۹۴۶۱۶۲۳
|
۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۰

به گزارش روابط عمومی سپاه امام رضا(ع) سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام در این پیام با اشاره به دور اندیشی معمار کبیر انقلاب اسلامی برای نامگذاری هفته وحدت آورده است هر فرد یا جریانی که در پی جدا کردن بدنه های ملت مسلمان از یکدیگر باشد به دشمنان خدمت کرده است.

وی در این پیام تاکید کرده صفوف متحد و یکپارچه امت اسلامی رمز بقا، سلامت و تداوم پیشرفت های جوامع و کشورهای اسلامی است.

سردار غیاثی در این پیام با اشاره به ضرورت بیش از پیش اتحاد و همبستگی مردم آورده که دشمنان این مرز و بوم از ابتدای انقلاب اسلامی تلاش داشتند با هجمه به اتحاد مسلمانان و ملت بزرگ ایران اهداف شوم خود را در منطقه و کشورهای اسلامی پیاده سازی کنند اما به دلیل اتحاد و انسجام ملت های مسلمان و حضور در صحنه و یکپارچگی مردم کشورمان به آرزوی خود دست نیافتند.

وی با اشاره به حوادث این روزهای منطقه به ویژه در کشورهای همسایه ایران همچون افغانستان و عراق تاکید کرده دشمن وحدت را نشانه رفته و مادامی که ملت های اسلامی زیر پرچم اسلام وحدت داشته باشند دشمنان هیچ کاری از پیش نخواهند برد.

در بخش پایانی این پیام آمده است میثاق ملت ایران با پیامبر عظیم الشأن اسلام و ائمه خدا و معمار انقلاب اسلامی و مقام عظمای ولایت و شهیدان عهدی ناگسستنی است و تا ظهور حضرت ولیعصر به مسیر خود ادامه خواهد داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار