اجتماع بزرگ خانوادگی در پارک مفتون خورموج برگزار شد

اجتماع بزرگ خانوادگی به مناسبت هفته وحدت با حضور جمعی از مسئولین و قشرهای مختلف مردم در جوار شهدای گمنام پارک مفتون خورموج برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۶۱۹۸۰
|
۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۵

اجتماع بزرگ خانوادگی در پارک مفتون خورموج برگزار شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی، مردم در این اجتماع با سر دادن شعار‌هایی از سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی حمایت کردند.
مدیر حوزه علمیه سفیران هدایت خورموج در این اجتماع گفت: همواره از صدر اسلام تاکنون شاهد دشمنی دشمنان قسم خورده‌ای هستیم که تلاش می‌کنند مانع پیشرفت اسلام شوند.
حجت الاسلام طاهری افزود: این دشمنی‌ها تا امروز نیز ادامه دارد به طوری که تمام تحرکاتی را که امروز در منطقه غرب آسیا شاهد هستیم همگی از نقشه‌های این دشمنان است.
وی اظهار کرد: امروز اگر دشمنان ما با مکتب اسلام و انقلاب اسلامی دشمنی می‌کنند و تمام اقدامات خصمانه آن‌ها به سمت ایران است به این خاطر است که می‌دانند که این مکتب جهانی است و انقلاب اسلامی زمینه‌ساز ظهور امام زمان (عج) است.
امام جمعه موقت در پایان گفتند:انقلابی که امام هدیه کرد، اما عزت استقلال اقتدار امنیت هدیه عده‌ای به شعار‌هایی بدنبال این هستند با اسلام و انقلاب مبارزه و ریشه انقلاب با شعار‌های ضد انقلابی سرنگون کنند. ایران اسلامی کار‌های ارزشمندی برای زنان شاهد هستم و عزت برای آن‌ها به ارمغان اورد. دختران و زنان ما فریب حرفای دشمنان نخورند حجاب اجباری حرف درستی نیست. لازم به ذکر است در پایان مراسم برادر حاج میثم بهرامی به مولودی خوانی در مدح حضرت محمد و امام جعفر صادق پرداختند.

انتهای پیام/.

ارسال نظرات
آخرین اخبار