حجت الاسلام پورمحمدی:

هدف دشمن از هجمه به حجاب و روحانیت کم رنگ کردن ارزش هاست

عضو خبرگان رهبری گفت: نقشه دشمن این است که زنان و طلاب از حجاب و لباس روحانیت عقب‌نشینی کرده و از این طریق دین را کم‌رنگ کنند اما زنان مومنه ایران اسلامی به هیچ وجه از دستور الهی سرپیچی نخواهند کرد و طلاب نیز به لباس شان افتخار می‌کنند.
کد خبر: ۹۴۶۲۳۱۸
|
۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۶

هدف دشمن از هجمه به حجاب و روحانیت کم رنگ کردن ارزش هاست
به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی در جمع مردم مراغه افزود: نقشه دشمن این است که زنان و طلاب از حجاب و لباس روحانیت عقب‌نشینی کرده و از این طریق دین را کم‌رنگ کنند اما زنان مومنه ایران اسلامی به هیچ وجه از دستور الهی سرپیچی نخواهند کرد و طلاب نیز به لباس شان افتخار می‌کنند.

وی همچنین خطاب به طلاب جوان و تازه معمم‌شده این شهرستان که طی روز جاری به کسوت روحانیت ملبس شدند، بیان کرد: با این لباس در جامعه و محافل مختلف حاضر شوید و این را بدانید روزی که عمامه را روی سر گذاشتید، شئونات آن را هم باید حفظ کنید.

حجت الاسلام پورمحمدی با بیان اینکه ۱۹ سال است که مراسم عمامه‌گذاری در مراغه برگزار می‌شود، اضافه کرد: امروز و همزمان با ۱۷ ربیع‌الاول، ۳۲ نفر از سربازان امام زمان (عج) معمم شدند در حالی که حدود دو دهه قبل حوزه‌های علمیه در این شهرستان غیرفعال بود.

وی با تاکید بر اینکه حوزه‌های علمیه نیز باید همزمان با مراکز دانشگاهی توسعه پیدا کند، بیان کرد: همانطور که جامعه به پزشک نیاز دارد، به طبیب روح و روان نیز نیازمند است.

به گفته وی طی دو دهه اخیر نزدیک به ۴۸ نفر از روحانیان مراغه به دیار باقی شتافته‌اند و اگر این حوزه‌های علمیه توسعه نیافته بود، امروز روحانیان جوان برای برپایی نماز جماعت در مساجد حضور نداشتند.

وی همچنین به مردم شهرستان نیز پشتیبانی از حوزه‌های علمیه را توصیه کرد و افزود: حوزه‌ها باید پابرجا بمانند تا طلبه‌ها برای زنده نگه داشتن دین محمدی تلاش کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار