رییس کمیته پارالمپیک آسیا: از رهبر جمهوری اسلامی ایران به خاطر حمایت از جنبش پارالمپیک تشکر می‌کنم

ماجد راشد رییس کمیته پارالمپیک آسیا با بیان اینکه ایران از جمله کشورهای پیشرو در ورزش معلولان به شمار می‌رود گفت: باید از رهبری و مسوولان دولتی ایران به خاطر حمایت از جنبش پارالمپیک تشکر کنم.
کد خبر: ۹۴۶۳۰۵۰
|
۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۳

به گزارش روابط عمومی بسیج ورزشکاران، نشست خبری ماجد راشد رییس کمیته پارالمپیک آسیا امروز سه‌شنبه در محل کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد.

در این نشست محمد تابع دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک و طارق دبیر کمیته پارالمپیک آسیا حضور داشتند. راشد قطری در این نشست با ابراز رضایت از میهمان نوازی ایرانیان در این چند روز اخیر اظهار داشت: می‌دانم ورزشکاران ایرانی نمونه خوبی از موفقیت در سراسر جهان هستند. آنان به سکوی قهرمانی بزرگترین تورنمنت‌ها رسیدند. من خودم ورزشکار رشته دوومیدانی بودم و از سال ۲۰۰۰ با ایرانیان در ارتباطم و دوستان زیادی دارم.

رییس کمیته پارالمپیک آسیا گفت: از رهبر جمهوری اسلامی ایران، مسوولان دولتی و تمام رسانه‌ها تشکر می‌کنم که از جنبش پارالمپیک حمایت می‌کنند. اولین دیدار من از روز ملی پارالمپیک ایران بود. جشن بسیار باشکوهی بود و از حضور ورزشکاران و خانواده‌ها در این جشن لذت بردم.

راشد افزود: ایران نتایج خوبی در سطح جهان و پارالمپیک گرفته و اگر مسوولان ایران مایل باشند، می‌توانند برای کرسی کمیته پارالمپیک آسیا اقدام کنند و هیچ مانعی نیست. در این چند روز از مکان‌های مختلف ورزشی ایران بازدید کردم. به زیرساخت و تجهیزات ایران باید افتخار کنیم. تجهیزات ایران تولید ملی است. کارگروه‌های مختلف نیز در ورزش پارلمپیکی ایران وجود دارد و این برای من ارزشمند است.

 

ارسال نظرات