خبرهای داغ:

۵۹۳ روشندل تحت حمایت بهزیستی شاهرود هستند

شاهرود_ رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود گفت: هم اکنون ۵۹۳ روشندل تحت حمایت بهزیستی شهرستان بوده و از خدمات مددکاری و حمایتی بهره مند می‌شوند
کد خبر: ۹۴۶۳۱۶۴
|
۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸

۵۹۳ روشندل تحت حمایت بهزیستی شاهرود هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج، مسعود جهانسیر ضمن تبریک هفته عصای سفید اظهار کرد: قریب به ۷۰ درصد روشندلان شهرستان مستمری سازمان بهزیستی را دریافت می‌نمایند.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود با اشاره به توانمندی افراد دارای معلولیت نسبت به دیگر افراد ادامه داد: در میان روشندلان، افراد بسیاری هستند که توانمندی‌های علمی، ورزشی، کارآفرینی، اشتغال و ... بسیار بالایی دارند.
او با بیان اینکه رفع نیازمندی‌های روشندلان از جمله وظایف سازمان بهزیستی است خاطرنشان کرد: مسئله اشتغال، مسکن، بیمه و عدم مناسب سازی محیط شهری از عمده‌ترین معضلات و مشکلات این عزیزان است که در این خصوص با مشارکت خیران و دستگاه‌های مرتبط امیدوار به تحقق برنامه‌های مربوط هستیم.
جهانسیر پیشگیری از نابینایی را یکی از رسالت‌های سازمان بهزیستی دانسته و افزود: در شش ماه نخست طرح غربالگری بینایی و پیشگیری از تنبلی چشم برای ۱۱۰۰ کودک سه تا ۶ سال در شهرستان شاهرود انجام پذیرفت.
او با اشاره به فعالیت جامعه نابینایان در شهرستان شاهرود گفت: این موسسه خیریه با مجوز بهزیستی از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را آغاز نموده و در حال حاضر ۲۵۰ نفر از روشندلان عضو این سمن می‌باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار