راهپیمایی ۱۳ آبان در سراسر استان بوشهر برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: راهمیمایی ۱۳ آبان هم زمان با سراسر کشور در تمامی شهر‌های استان بوشهر با حضور پرشور مردم ولایت مدار و انقلابی، جوانان، دانش آموزان و دیگر اقشار برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۴۶۴۰۱۹
|
۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت الاسلام یوسف جمالی اظهار کرد: یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نقش برجسته‌ای در تاریخ انقلاب اسلامی دارد و محور کانونی آن ترویج اندیشه استکبارستیزی و نقطه کانونی آن شعار مرگ بر آمریکا است.
وی با اشاره به این که ذات نظام سلطه، دشمنی با جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: گرامیداشت این روز فرصتی برای اعلام مواضع و نمایش ایستادگی و مقاومت مردم ایران دربرابر زیاده خواهی آمریکا و دیگر کشور‌های دارای خوی استکباری است.
این مقام مسئول بیان کرد: راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان هم زمان با سراسر کشور در تمامی شهر‌های استان بوشهر با حضور مردم ولایت مدار و انقلابی، جوانان، دانش آموزان و دیگر اقشار برگزار می‌شود.
حجت الاسلام جمالی اظهار داشت: مراسم راهپیمایی در شهر بوشهر با جمعه ۱۳ آبان ماه ساعت ۱۰:۳۰ صبح از جلوی بسیج مرکزی تا مصلی جمعه بوشهر با سخنرانی حمیدرضا حاجی‌بابایی وزیر اسبق آموزش و پرورش و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس برگزار می‌گردد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار