محکومیت حادثه تروریستی شیراز توسط سپاه امام رضا علیه السلام

در پی حمله تروریستی روز گذشته در حرم احمدبن موسی(ع) شیراز سپاه امام رضا علیه السلام با صدور بیانیه‌ای این جنایت مذبوحانه و ددمنشانه را به شدت محکوم کرد.
کد خبر: ۹۴۶۴۳۱۰
|
۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۵

به گزارش روابط عمومی سپاه امام رضا علیه السلام در این بیانیه آمده است، این جنایت مذبوحانه و شقاوت آمیز که دل ملت بزرگ ایران و هر انسان آزاده را به درد آورد، بیش از گذشته استیصال دشمنان را در برابر این انقلاب و ملت مقاوم و رشید ایران اسلامی فریاد میزند.
گرچه دشمنان با ایجاد اغتشاش و بلوا، زمینه این گونه حوادث را فراهم کرده‌اند اما دشمنان بدانند نظام اسلامی با همراهی مردم این توطئه را نیز خنثی خواهد کردو پشت سر خواهد گذاشت ومسیر ترقی وپیشرفت ملت ودولت بااین قبیل اقدامات مذبوحانه متوقف نخواهد شد

در بخش دیگر این بیانیه ضمن تسلیت به بازماندگان خانواده‌های معزز شهیدان این حادثه و علو درجات برای شهدای گرانقدر، آمده است: این حادثه بسیار تلخ و دردناک بود اما چهره پلید و کثیف دشمنان این نظام را بار دیگر به همگان نمایان ساخت.

در بخش پایانی بیانیه روابط عمومی سپاه امام رضا(ع) خطاب به دستگاه های قضایی، امنیتی و نیز مسئولین رسیدگی به پرونده ی این گونه حوادث آمده است، رساندن به سزای جنایت عامل یا عاملان این حادثه فقط بخشی از تسلی خاطر مردم شریف ایران و بازماندگان این شهدا ست که باید دستگاه‌های مربوطه به سرعت به آن رسیدگی کنند.

همچنین در این بیانیه خطاب به عوامل این حادثه و دشمنان نظام اسلامی آمده است دشمنان بدانند که برای این جنایت بی رحمانه بهای سنگینی خواهند پرداخت و سربازان گمنام این ملت پاسخ قاطع و کوبنده ای در زمان مناسب به آنها خواهند داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار