خبرهای داغ:

عاملان اصلی اغتشاشات اخیر هر چه سریعتر محاکمه شوند

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با اشاره به دل بستن آمریکا به اغتشاشات در ایران، تسریع در محاکمه عوامل اصلی آشوب‌های اخیر در کشو را خواستار شد.
کد خبر: ۹۴۶۴۴۳۳
|
۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان که با حضور پرشور مردم خداجوی این شهر در مصلای بزرگ سمنان برگزار شد اظهار داشت: مطالبه مردم این است که قوه قضائیه باید با سرعت بیشتری برای محاکمه عوامل اصلی اغتشاشات و ترورها که با گرفتن پول از دشمن مخل امنیت جامعه می‌شوند؛ اقدام کند.

وی با اشاره به اقدام جنایتکارانه عوامل تروریست در به رگبار بستن زائران حرم مطهر شاهچراغ در شیراز افزود: این اقدامات و ترورها بیش از گذشته دست دشمن را برای مردم رو کرده و دشمنی آنان نسبت به اسلام و انقلاب و مردم ایران را آشکارتر می‌کند.

امام‌جمعه سمنان با اشاره به اینکه اقدامات جنایتکارانه تروریستی در کشور، مردم را بیشتر از قبل آگاه کرده و سبب بیداری هرچه بیشتر مردم نسبت به عوامل نفوذی دشمن در کشور می‌شود عنوان کرد: این‌گونه اقدامات کورکورانه انسجام، اتحاد و وحدت مردم را افزایش داده و اجتماعات مردمی علیه دشمنان را گسترده‌تر می‌کند.

مطیعی با اشاره به اینکه حساب نقد و منتقدان از عاملان آشوب و ناامنی در کشور جداست تصریح کرد: البته باید آنان که نقد، اعتراض و حرفی دارند صفشان را با افرادی که هدفشان آسیب به نظام اسلامی است جدا کنند؛ چراکه نظام جمهوری اسلامی با مجریان نیت‌های پلید اجانب و دشمنان به‌شدت برخورد خواهد کرد.

وی با اشاره به قرار داشتن کشورمان در معرض تهاجم و جنگ ترکیبی از سوی دشمنان خاطرنشان کرد: در این جنگ، یکی از اهداف دشمن نشان دادن ناامیدی و نا‌رضایتی مردم است و دراین‌بین داعش نیز مأمور به شهادت رساندن نمازگزاران بی‌گناه و مظلوم شده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با محکوم کردن اقدام تروریستی در حرم حضرت شاهچراغ (ع) در شیراز و تسلیت به خانواده شهیدان این حادثه، شناسایی همه عوامل این ترور کوردلانه و محاکمه سریع آنان را خواستار شد.

مطیعی با اشاره به عصبانیت دشمن از الگو شدن جمهوری اسلامی، اقتدار موشکی، توسعه علمی و فناوری و منابع نفتی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: دشمن درخت تنومند و مقاوم جمهوری اسلامی را برنمی‌تابد و مستأصل شده است و به همین دلیل این برنامه وسیع را چیده است.

وی با اشاره به اینکه از دشمنان توقعی جز دشمنی با ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نمی‌رود خاطرنشان کرد: بااین‌وجود حمایت عده‌ای در داخل کشور از آنها (دشمنان) مورد تعجب است.

مطیعی با تأکید بر لزوم توجه به امر جهاد تبیین و نقش‌آفرینی آحاد جامعه به‌ویژه قشر فرهیخته فرهنگیان کشور بیان کرد: معلمان باید در جهاد تبیین کوشا باشند تا پلیدی دشمن برای دانش‌آموزان و دانشجویان آشکار شود.

آمریکا به اغتشاشات در کشورمان دل‌بسته است/دشمن آرزوی شکست ایران را به گور می‌برد

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه دشمنی آمریکا و غرب با جمهوری اسلامی ایران چیز جدیدی نیست خاطرنشان کرد: همه خرابکاری‌ها و آشوب‌ها و دشمنی‌ها در داخل کشور و همه آنچه که علیه نظام و مردم ایران صورت می‌گیرد؛ به آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی منتهی می‌شود.

مطیعی با اشاره به دل بستن آمریکایی‌ها به اغتشاشات در کشورمان تصریح کرد: ازیک‌طرف آمریکایی‌ها درباره مذاکرات به رسانه‌ها و افکار عمومی دنیا اعلام کردند که روی آشوب‌ها و اغتشاشات در ایران متمرکزشده‌ایم و درباره احیای برجام مذاکره نمی‌کنیم؛ اما از سوی دیگر بنا بر اعلام وزیر امور خارجه کشورمان، پیام‌های متعددی برای مذاکره از سوی آمریکایی‌ها به مقامات کشورمان ارسال می‌شود؛ بنابراین مشخص است که آمریکا به دلیل مواضع محکم و قوی ما می‌خواهد از جمهوری اسلامی ایران امتیاز بگیرد و اغتشاشات اخیر بهانه‌ای برای آنان در این زمینه شد، البته که این خواب آشفته آنان تعبیر نشده و دشمن باید آرزوی شکست جمهوری اسلامی ایران را به گور ببرد.

وی با اشاره به برگزاری رزمایش اقتدار ولایت در مرزهای شمال غربی کشورمان خاطرنشان کرد: این رزمایش حاوی این پیام بود که جمهوری اسلامی ایران هیچ تغییری را در مجاورت مرزهای خود نخواهد پذیرفت.

امام‌جمعه سمنان افزود: رزمایش اقتدار ولایت تذکری به رژیم غاصب صهیونیستی نیز بود مبنی بر اینکه در صورت حضور در نزدیکی مرزهای جمهوری اسلامی ایران با پاسخ کوبنده و شکست بسیار سختی مواجه خواهد شد

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار