دشمن توانایی رویارویی با ایران قدرتمند را ندارد

فرمانده حوزه مقاومت روستایی ثارالله دیلم در نشست روشنگری نوجوانان پایگاه مقاومت قائم این حوزه گفت: امروز دشمن توانایی رویارویی با ایران قدرتمند را ندارد.
کد خبر: ۹۴۶۵۱۲۵
|
۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰

 


به گزارش خبرگزاری بسیج دیلم، نشست بصیرتی پایگاه مقاومت بسیج قائم حوزه روستایی ناحیه دیلم به حضور فرمانده این حوزه برگزار شد

حسن بویراحمدی در این نشست روشنگری نوجوانان عنوان کرد :  دشمنان به این نتیجه رسیده اند که با نبرد نمی تواند بر انقلاب چیره شوند و برای همین سعی می کنند با دسترسی به اهداف راهبردی به اهداف پلید خود برسند.

فرمانده حوزه مقاومت ثارالله دیلم گفت : بدون شك بسیجان در برابر دشمنان قسم خورده انقلاب دفاع جانانه ای در برابر متجاوزان در طول دوران دفاع مقدس از خود به نمایش گذاشتند و پس از آن با حضور در عرصه های مختلف از جمله بحران ها  كمك حال مردم میهن اسلامی بوده اند.

سروان بویر احمدی با اشاره به برنامه‌های متعدد بدخواهان کشور که اغلب آن‌ها از طریق فضای مجازی طرح‌ریزی و اجرا می شود، افزود: در معادلات نظامی دشمن توان رویارویی با ایران قدرتمند را ندارند و به‌همین جهت در فضای مجازی درصدد فریب جوانان و نوجوانان و به خیابان کشاندن آن‌ها است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار