در مراسم بزرگداشت شهدای حرم شاهچراغ بیان شد؛

اقدام تروریستی نشان از استیصال دشمنان دارد

معاون سیاسی سپاه استان گفت: قضایای سیستان و اقدام تروریستی در حرم شاهچراغ نشان از درماندگی و استیصال دشمنان انقلاب اسلامی دارد.
کد خبر: ۹۴۶۵۳۱۹
|
۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مراسم بزرگداشت شهدای حرم مطهر حضرت احمد بن موسی علیه السلام و گرامیداشت هفته بسیج دانش آموز و سالروز شهادت شهید فهمیده در مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام و مهدیه شهدا شهر وردنجان برگزارشد.

معاون سیاسی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مظلوم حادثه تروریستی حرم مطهرحضرت احمدبن موسی شاهچراغ علیه السلام و هفته بسیج دانش آموز گفت: از ابتدای شروع نهضت شکوهمند انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی رحمةالله عليه دشمنان انقلاب اسلامی به روش‌های مختلف سعی در انحراف یا از بین بردن انقلاب اسلامی داشته اند.

سرهنگ پاسدار علیرضا اسماعیلی، تهدید و ارعاب مردم در زمان پهلوی با هدف خفه کردن انقلاب اسلامی در نطفه ،اجماع جهانی در جنگ تحمیلی عليه انقلاب اسلامی با هدف ریشه کن کردن انقلاب اسلامی از جمله تلاش‌ها دشمنان است.

کارشناس مسایل سیاسی ادامه داد: بعد از پیروزی شکوهمندانه انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، دشمنان انقلاب سعی در تضعیف باورها و اعتقادات مردم با جنگ نرم عليه انقلاب داشته اند، رخدادهای سالهای ۷۸ و ۸۸ و ۹۶ و ۹۸ را می‌توان از این دست تلاشها نام برد.

معاون سیاسی سپاه استان، ادامه داد: در همه این مقاطع، رهبری حکیمانه حضرت امام رحمت الله علیه و مقام معظم رهبری حفظه الله تعالی و همراهی مردم ولایتمدار، نقشه های دشمنان را خنثی کرده است.

سرهنگ اسماعیلی، اظهار داشت:در اغتشاشات اخیر هم دشمنان انقلاب اسلامی سعی در تحریف واقعیت‌ها و پررنگ کردن نقاط ضعف و کمرنگ جلوه دادن دستاوردهای انقلاب دارند که با عنایت خدا و تبعیت از ولایت فقیه این فتنه هم خنثی خواهد شد.

تلاوت آیات نورانی قرآن محید، شعر خوانی و مداحی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار