خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی شاهرودی:

طلاب مرزبانان دین و تبیین کننده باور‌ها و ارزش‌ها در جامعه

شاهرود_ جانشین نماینده، ولی فقیه سازمان بسیج گفت: طلاب به عنوان مرزبانان دین با تبیین باور‌ها و عقاید به عنوان زیر بنای دین، باید‌ها و نباید‌ها و ارزش نماد‌ها در جامعه اسلامی می‌توانند جامعه را به اهداف والای الهی برسانند.
کد خبر: ۹۴۶۵۵۱۰
|
۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۹

طلاب مرزبانان دین و تبیین کننده باور‌ها و ارزش‌ها در جامعهبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت الاسلام والمسلمین محمود محمدی شاهرود جانشین نماینده، ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در جمع اساتید و طلاب مدرسه علمیه حضرت معصومه (س) شاهرود، با اشاره به اینکه رسالت ما طلاب فرا گرفتن معارف دین و ابلاغ آن در سطح جامعه است، بیان کرد: عدم شناخت درست از دین بین مردم و جایگاه تبلیغ از مظلومیت اسلام است.
او با بیان اینکه با توجه به اغتشاشات اخیر و مورد هدف قرار گرفتن نماد‌ها اظهار کرد: طلاب به عنوان مرزبانان دین با تبیین باور‌ها و عقاید به عنوان زیر بنای دین، باید‌ها و نباید‌ها و ارزش نماد‌ها در جامعه اسلامی می‌توانند جامعه را به اهداف والای الهی برسانند.
جانشین نماینده، ولی فقیه در سازمان بسیج افزود: دشمنان اگر باور‌ها را مورد هدف قرار دهند و به آن خدشه وارد کنند نماد‌هایی هم، چون حجاب، مساجد و اماکن مقدس از بین خواهند رفت و جامعه اسلامی باشکست روبه رو خواهد شد.
محمدی شاهرودی تصریح کرد: ولایت مدار و ولایت محور بودن، بصیرت داشتن، ارتقا سطح دانش در انجام تبلیغ دین را از وظایف طلاب خواهر در جهت ترویج و تبیین دین در قشر بانوان دانست.
این نشست بصیرتی در قالب سلسله نشست‌های بصیرتی به همت پایگاه بسیج طلاب و روحانیون حضرت معصومه (س) حوزه شهید مطهری سپاه ناحیه شاهرود برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها