خبرهای داغ:
استاد هوش مصنوع دانشگاه صنعتی شاهرود:

تقویت دین مداری در جامعه و تقویت همبستگی و وحدت نیاز امروز کشور

شاهرود_سیج اساتید دانشگاه صنعتی شاهرود به مناسبت هفته پدافند غیر عامل جلسه هم اندیشی با موضوع توسعه ایران پایدار و رهایی از اغتشاش برگزار کرد.
کد خبر: ۹۴۶۵۶۲۲
|
۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، بسیج اساتید دانشگاه صنعتی شاهرود به مناسبت هفته پدافند غیر عامل و با توجه به اغتشاشات اخیر و نظر ریاست جمهور مبنی بر ارائه راهکار برای رفع مشکل فعلی توسط دانشگاه ها، جلسه هم اندیشی با عنوان توسعه ایران پایدار و رهایی از اغتشاش، درمحل تالار کوثر این دانشگاه برگزار شد.
در ابتدای این مراسم که با حضور هیأت رئیسه دانشگاه و جمعی از اساتید برگزارشد دکتر نیکوفرد رئیس بسیج اساتید دانشگاه، ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین، برگزاری چنین جلساتی در جامعه دانشگاهی را ضروری دانست.
در ادامه دکتر حمید حسن پور استاد هوش مصنوع دانشگاه و سخنران این جلسه ضمن بررسی و تحلیل موقعیت بین المللی ایران و تاثیر گذاری منطقه‌ای آن، عامل اصلی بروز اغتشاشات اخیر را دشمنی و فتنه خارجی به سرکردگی آمریکا، اسرائیل و مزدوران منطقه‌ای آن‌ها برشمردند.
او راهکار‌های بازدارنده چنین وقایعی را تقویت دین مداری در جامعه، تقویت همبستگی و وحدت، توجه به مسائل داخلی و رهنمودهای، ولی فقیه زمان، ترویج فرهنگ امربه معروف و نهی از منکر به عنوان وظیفه فردی و فراهم کردن فرصت نقد برای دیگران بیان کرد.
حسن پور اظهار کرد: دشمنان این نظام اگرچه اغتشاش را وسیله‌ای برای ضربه زدن بر پیکر نظام جمهوری اسلامی قرار دادند، اما هوشیاری ملت ایران آن را به عمل حجامتی تبدیل خواهد کرد که با دفع پلیدی باعث اقتدار بیش از پیش نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد شد و همانگونه که مقاومت و همیاری امت اسلامی در جنگ تحمیلی این کشور را به یک قدرت نظامی قوی در منطقه و جهان تبدیل کرده است، غلبه بر این اغتشاش نیز باعث افزایش بصیرت و آگاهی مردم برای ورود به عصر حکومت جهانی حضرت ولیعصر (عج) خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار