خبرهای داغ:
امام جمعه کرمانشاه:

شهدای ایران اسلامی بیشترین تأثیر را در باور دنیا داشته‌اند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به سیزدهم آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز گفت: شهدای افتخار آفرین ما بیشترین تأثیر را در باور دنیا داشته و اصلاً مقاومت منطقه از برکت خون شهدای جمهوری اسلامی ایران قوام یافته است.
کد خبر: ۹۴۶۵۹۳۳
|
۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت‌الله «مصطفی علما» در دیدار با خانواده‌های شهیدان پرستو و شیما و طیبه نورایی، که با حضور دکتر شهیدی مدیر کل بنیاد شهید استان کرمانشاه همراه بود، از این خانواده ها تجلیل کرد.

وی افزود: شهدای کشور سند هویت نظام اسلامی هستند و تا همیشه در باور و ذهن آزادیخواهان زنده و جاوید می مانند، لذا باید همه ما همیشه از شهدا استمداد طلب کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در ادامه سخنانش با گرامیداشت ۱۳ آبان و شهدای دانش آموز گفت: شهدای سرافراز دانش آموز را با استفاده از بهترین روش های تبلیغی به افکار عمومی معرفی نماییم.

گفتنی است: شهیده پرستو و شیما نورایی دوخواهری بودند که بر اثر بمباران رژیم بعث عراق به درجه رفیع شهادت نایل گشته و شهید طیبه نورایی هم دختر عموی این شهدا می باشد که ایشان هم بر اثر بمباران دوران جنگ به شهادت رسیدند.

ارسال نظرات