خبرهای داغ:

برگزاری نشست مشورتی معاونین خدمات شهری شمال و شمال شرق کشور در شاهرود

شاهرود_ نشست مشورتی معاونین خدمات شهری شمال و شمال شرق کشور در شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۶۶۴۳۷
|
۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷

برگزاری نشست مشورتی معاونین خدمات شهری شمال و شمال شرق کشور در شاهرودبه گزارش خبرنگار بسیج، معاونت حوزه محیط زیست و خدمات شهری سازمان شهرداری‌های کشور در سومین نشست مشورتی معاونین خدمات شهری شمال و شمال شرق کشور با حضور معاونت حوزه محیط‌زیست و خدمات شهری سازمان شهرداری‌های کشور، سرپرست دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری سمنان، ریاست شورای اسلامی شهر و معاونین خدمات شهری شهرداری‌های شمال و شمال شرقی کشور به میزبانی شاهرود در تالار اورانوس برگزار شد با اشاره به اینکه ازآنجاکه زندگی روزانه شهروندان با خدمات شهری گره خورده‌است و در کیفیت زندگی این خدمات نقش‌آفرین هستند، گفت: خدمات شهری قلب مدیریت شهری است.
هاشم نوروزی افزود: مدیریت صحیح یک شهر نیازمند بازخوانی همیشگی و نگاهی موشکافانه به فعالیت‌های اجرایی است تااینکه زمینه اصلاح روش‌ها و تقویت توانمندی‌ها فراهم شود.
معاونت حوزه محیط زیست و خدمات شهری سازمان شهرداری‌های کشور با بیان این‌که سیر تاریخی قانون بلدیه از ۱۱۵ تا ۱۳۳۴ که قانون فعلی از آن برگرفته‌شده، نشان از آن است که اهمیت حوزه خدمات شهری برای مردم از دیرباز مهم بوده و نحوه عملکرد آن بر میزان رضایتمندی آن تاثیر مستقیم دارد، ابراز کرد: آسیب‌شناسی خدمات شهری در این نشست‌ها باید به شیوه‌نامه و یک تکلیف منتهی شود تا عملکرد به آن رضایت مردم را بیشتر فراهم آورد.
او با تاکید بر این‌که آسیب‌شناسی در این حوزه تجزیه، تحلیل و شناخت دقیق تعاملات، روش‌ها، پیشنهادات را در کشف و شناسایی مسائل و مشکلات به‌همراه می‌آورد، عنوان کرد: امیدواریم این‌گونه نشست‌ها در اثربخشی فعالیت‌های حوزه خدمات شهری نقش پررنگی را داشته باشد.
سرپرست دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری سمنان با اشاره به این‌که امروز شأن کارکنان ادارات خدمت به مردم است، گفت: شهرداری‌ها در خط مقدم خدمت‌گذاری به مردم شهر هستند و این یک سعادت بزرگ برای کارکنان این مجموعه است.
همت هادیان با تاکید بر اینکه معاونت خدمات شهری در امور شهر نقشی کلی و مهم دارد، افزود: خدمت در مجموعه شهرداری یکی از حساس‌ترین نوع خدمت رسانی به مردم را به نحوه احسن انجام داده و این امر موجب توسعه محیط زندگی آنان و رضایتمندی می‌شود.
او شهرداری شاهرود را یکی از پویاترین شهرداری‌های استان سمنان نام برد و ابراز کرد: شهرداری‌ها ارگانی مردمی هستند که برای خدمت رسانی به مردم فعالیت می‌کنند.
برگزاری نشست مشورتی معاونین خدمات شهری شمال و شمال شرق کشور در شاهرودریاست شورای اسلامی شهر شاهرود با تاکید بر این‌که معاونت خدمات شهری پیشانی شهرداری‌ها است، اظهار کرد: خدمات شهری در صف اول مجموعه مدیریت شهری برای خدمت‌رسانی به شهروندان قرار دارد.
حمیده محبی، با اشاره به اینکه فعالیت معاونت خدمات شهری یکی از وظایف مهم در شهرداری‌ها محسوب می‌شود، اعلام کرد: معاونت خدمات شهری نقش بسزایی در رضایت شهروندان از مجموعه مدیریت شهری در خدمات مطلوب و بهینه به مردم دارد.
او با بیان این‌که برگزاری این‌گونه از نشست‌ها تداوم زمینه بهره‌گیری از تخصص و تجربه را در حوزه خدمات شهری مهیا می‌سازد، عنوان کرد: بدونه شک با بهره‌گیری و تجربه سایر شهر‌ها در حوزه معاونت خدمات شهری می‌توان در مسیری با اهداف بلند در این حوزه گام برداشت.
شهردار شاهرود با اشاره به این‌که تعامل سازنده در این‌گونه نشست می‌تواند عامل موفقیت‌های معاونت‌های خدمات شهری در خدمت به مردم باشد، گفت: معاونت خدمات شهری یکی از کلیدی‌ترین معاونت‌های شهرداری بشمار می‌رود.
محسن احمدی، افزود: معاونت خدمات شهری ارتباط مستقیم و مستمر با شهروندان دارد و خدمات در این معاونت به شکل روزانه به شهروندان عرضه می‌شود.
او با بیان این‌که این معاونت در حوزه‌های گسترده همچون نگه‌داشت شهر گرفته تا رفت‌وروب، پسماند، محیط‌زیست، بهداشت محیط، آتش‌نشانی، سامان‌دهی دست‌فروشان، سامان‌دهی سگ‌های بلاصاحب و ... به مردم خدمت‌رسانی می‌کند، ابراز کرد: دامنه مسئولیت‌ها و خدمات این حوزه بسیار وسیع است و این نشست‌ها می‌تواند در بهبود روش‌ها و رسیدن به اهداف مطلوب که رضایتمندی شهروندان در سراسر کشور است تاثیرگذار باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها