خبرهای داغ:
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار خبر داد

شهرستان بهار میزبان سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان همدان

همدان-رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار از میزبانی سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان همدان در شهرستان بهار خبر داد.
کد خبر: ۹۴۶۶۹۷۱
|
۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حبیب شهنوازیان در جلسه هماهنگی اجرایی و برنامه‌ریزی سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان همدان که در سالن جلسات فرمانداری شهرستان بهار برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به پیگیری‌های انجام شده، سی و چهارمین جشنواره تئاتر استانی از یکم تا سوم آذر ماه ۱۴۰۱ با حضور هشت گروه نمایشی در فرهنگسرای آیت الله بهاری برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: نمایش‌های جشنواره تئاتر استانی از یکم آذر ماه تا سوم آذرماه همراه با دو اجرای خیابانی درلالجین و صالح آباد، در حوزه‌ها و موضوعات مختلف از جمله طنز، آسیب‌های اجتماعی، دفاع مقدس و موضوعات ارزشی برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار گفت: مردم و علاقمندان به هنر نمایشی می‌توانند برای ایجاد شور و نشاط از این ظرفیت به صورت رایگان بهره‌مند شوند.

* باید با برگزاری این جشنواره هنر شهرستان را تقویت کنیم

فرماندار شهرستان بهار نیز در این جلسه گفت: همه ما به اثرگذاری فرهنگ اعتقاد داریم و می‌توان گفت همه چیز از فرهنگ نشات می‌گیرد، چرا که «سیاست زاییده اقتصاد و اقتصاد زاییده فرهنگ» است.

روح اله نباتی اظهار کرد: فرهنگ بسیار مهم بوده و اهمیت آن برای ما واضح است و انقلاب ما به نوعی انقلاب فرهنگی بوده و با توجه به پتانسیل‌های شهرستان، همفکری برای اهداف جشنواره در سطح ملی و آورده برای شهرستان مهم است و باید به واسطه این جشنواره هنر شهرستان و هنرمندان شهرستان بهار را تقویت کنیم.

وی تاکید کرد: باید میزبان خوبی برای ۱۲۰نفر از سفیران فرهنگی به بهار باشیم و هماهنگی‌های لازم بری اجرای یک جشنواره خوب و با کیفیت عالی در سطح بین المللی انجام شودتا یک رویداد فرهنگی خوب در شهرستان بهار برگزار شود.

در ادامه این جلسه نقطه نظرات اعضای حاضر از دستگاه های اجرایی برای هر چه بهتر برگزار شدن این رویداد مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مصوب شد نشست های تخصصی جشنواره در کمیته‌های رسانه، هنرمندان و اجرایی برای تبلیغات وسیع برگزار و مراسم رونمایی از پوستر جشنواره در اولویت قرار گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار