خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه دامغان:

دشمن با ایران قوی مشکل دارد

دامغان_ فرمانده سپاه ناحیه شهرستان دامغان گفت: دشمن با ایران قوی مشکل اساسی دارد و همواره سعی می کند از حرکت کشور به سمت پیشرفت جلوگیری کند.
کد خبر: ۹۴۶۸۶۴۶
|
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ محمد حسین تقی پور فرمانده سپاه ناحیه شهرستان دامغان در آیین تودیع و معارفه فرمانده حوزه الهادی (ع) شهرستان اظهار کرد: با توجه به مشکلات اخیر کشور برنامه‌های هفته بسیج، رزمایش جهادگران فاطمی ٢، اجتماع بسیجیان در روز ۵ آذر و... باید بسیار با شکوه و با هدف ایجاد شور و نشاط و امید در مردم برگزار شود. 

تقی‌پور با اشاره به فعالیت‌های دولت در عرصه‌های گوناگون بیان کرد: طرح هدفمندی یارانه‌ها، پیشرفت‌های زیرساختی کشور، عضویت جدید در کشورهای عضو شانگهای و... از جمله اقدامات دولت برای بهبود وضعیت کشور است. 

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان دامغان گفت: دشمن با ایران قوی مشکل اساسی می باشد و سعی می کند از حرکت کشور به سمت پیشرفت جلوگیری کند و نمی خواهد ایران با عظمت باشد.

وی افزود: کسانی که به بعد از نظام اسلامی فکر می کنند شرایط سوریه و عراق را مرور کنند، پایه این حکومت به قدری قوی می باشد که قرار است به حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) متصل شود.

به گزارش خبرگزاری بسیج، در آیین تودیع و معارفه فرمانده جدید حوزه الهادی (ع) شهرستان دامغان سرگرد مهدی طوسی به عنوان فرمانده جدید حوزه معرفی و از تلاش‌های سرهنگ محمد خانمحمدی فرمانده اسبق این حوزه تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار