خبرهای داغ:
مسئول پایگاه کوثر روستای حسین آباد عاشوری بهار مطرح کرد

اجرای ۱۶ برنامه طی هفته کتاب به همت پایگاه کوثر بهار

همدان-مسئول پایگاه کوثر روستای حسین آباد عاشوری شهرستان بهار اجرای ۱۶ برنامه طی هفته کتاب به همت پایگاه کوثر روستای حسین آباد عاشوری بهار خبر داد.
کد خبر: ۹۴۶۸۷۱۸
|
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۲

طاهره رضایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسيج در بهار اظهار کرد: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی ۱۶ برنامه با حضور نوگلان مهد قرآن نورالثقلین پایگاه کوثر اجرا شد.

وی گفت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تاکید ایشان بر مطالعه، پایگاه کوثر در آغاز هفته کتاب و کتابخوانی با هدف ترویج مطالعه و افزایش آگاهی و استفاده از ظرفیت کتابخانه در راستای اهداف محله اسلامی برنامه‌هایی را به مناسبت هفته کتاب برگزار شد.

مسئول پایگاه کوثر روستای حسین آباد عاشوری شهرستان بهار افزود: در حاشیه اجرای برنامه جذب افراد با عضویت در کتابخانه و بسیج با توجه به انجام فعالیت‌های فرهنگی پایگاه کوثر صورت گرفت.

وی بیان کرد: برگزاری جشن روز کتاب و کتاب‌خوانی، بازدید نوگلان مهدقرآن نورالثقلین از کتابخانه حکمت روستا و عضویت در کتابخانه، قصه گویی و شعرخوانی، معرفی کتاب و تقدیر از کتابدار کتابخانه حکمت از جمله برنامه‌های هفته کتاب بود.

رضایی بیان کرد: اهدای کتاب به نوگلان قرآنی و دانش آموزان مدرسه مقداد نیز از دیگر برنامه‌های هفته کتاب بود که با همکاری پایگاه کوثر و کتابخانه حکمت برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات نقاشی نوگلان قرآنی در کتابخانه حکمت عنوان کرد: همچنین رئیس نهاد کتابخانه‌های عمومی شهرستان بهار همراه با خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان و استان از این کتابخانه بازدید کردند که از جمله برنامه‌‌های این بازدید شعرخوانی نوگلان مهدقرآنی بود.

مسئول پایگاه کوثر روستای حسین آباد عاشوری شهرستان بهار بیان کرد: برگزاری مسابقات دو، کاردستی، تندخوانی و... نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی به مناسبت هفته کتاب بود که در کتابخانه با حضور نوگلان مهدقرآنی و دانش‌آموزان بسیجی مدرسه مقداد برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات