خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) همدان:

ضرورت جهاد تبیین در جامعه توسط بسیجیان/ خدمات رسانی به مردم اوج مقابله با امپریالیسم است

همدان-مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع)همدان باتاکید برضرورت جهاد تبیین درجامعه توسط بسیجیان گفت:باید واقعیت‌های انقلاب را به خوبی تبیین کرد تا این کج روایت‌ها وخرده روایت‌ها موجب دلسردی جامعه نشود.
کد خبر: ۹۴۶۹۰۵۹
|
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ علی قره باغی امروز در رزمایش جهادگران فاطمی ۲ که به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در سالن مجتمع انصار برگزار شد، برگزاری این رزمایش را اقدامی شایسته و مهم دانست و اظهار کرد: رزمایش جهادگران فاطمی ۲ یادآور ایثار، شجاعت و شهامت دلاورمردانی است که مایه افتخار هستند و اگر امروز با عزت زندگی می‌کنیم به دلیل همین مجاهدت‌ها است.

وی بعد از تشکیل انقلاب اسلامی، تشکیل بسیج را دومین معجزه امام راحل عنوان کرد و افزود: پیروزی انقلاب یک معجزه بود، اما امام راحل با فرمان تاریخی برای پایه‌گذاری و تشکیل بسیج به منظور صیانت و بیمه کردن انقلاب، معجزه دیگری را رقم زد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین (ع) همدان با تبیین نقش مهم و حیاتی بسیج در دفاع و حفاظت از انقلاب در برهه‌های مختلف، عنوان کرد: زمانی که بسیج یک طفل و نهال کوچکی بود بر غائله‌ها، فتنه‌هایی که در دهه اول انقلاب بود، فائق آمد و بعد از آن در دوران دفاع مقدس نیز با تقدیم ۱۰۰ هزار شهید ورق جنگ را برگرداند و در فتنه‌های سال‌های بعد از دفاع مقدس همچون ۷۸، ۸۸، ۹۶ و ۹۸ و در شرایط امروز بسیج محوریت کار بود که همان بیمه کردن انقلاب است.

وی با اشاره به اهداف و ماموریت‌های مهم بسیج در گام دوم اظهار کرد: بسیج گام دوم علاوه بر بسیج چله اول انقلاب، ویژگی‌های دیگری دارد و همان طور که از ابتدا پاره تن مردم بوده و هست امروز ویژگی‌ها و ماموریت‌های خاصی بر آن افزوده شده است.

قره باغی تخصصی شدن بسیج، محرومیت زدایی، خدمت رسانی و امیدآفرینی را از ماموریت‌های بسیج در گام دوم عنوان کرد و گفت: رنگ و بوی امیدآفرینی در بسیج امروز بیش از قبل شده و انتظار در این حوزه بیش از قبل است.

وی با تاکید بر اینکه کار جهادی، کاری است که در مقابل دشمن انجام شود، گفت: امروز خدمات‌رسانی به مردم اوج مقابله با امپریالیسم، آمریکا، دنیای غرب و استکبار است که می‌خواهند این مردم را ناامید کنند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین (ع) همدان با بیان اینکه اصل کار جهادی خدمات‌رسانی به مردم است، این امر را مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: بستر کار امیدآفرینی، خدمات رسانی و حضور گروه‌های جهادی همین مجموعه بسیج سازندگی است.

وی با اشاره به برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی ۱ در سال گذشته با حضور و فعالیت ۵۲۱ گروه جهادی به منظور خدمت‌رسانی و امیدآفرینی به مردم در سطح استان، عنوان کرد: در ابتدای سال جاری ۱۳۷ گروه جهادی در سطح استان به مردم خدمت‌رسانی و مجاهدت کردند.

قره‌باغی با بیان اینکه امروز رزمایش جهادگران فاطمی ۲ به عنوان سومین رزمایش برگزار می‌شود، گفت: پیش‌بینی ما برای رزمایش جهادگران فاطمی ۳ تعداد ۴۵۰ گروه جهادی است.

وی از افتتاح ۶۸ پروژه عمرانی طی هفته بسیج در سطح استان خبر داد و بیان کرد: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد تومان شامل ۴۰ منزل محرومین، آبرسانی به روستاها، آسفالت و بهسازی راه روستایی و خانه عالم و ... افتتاح خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین (ع) همدان از افتتاح ۳ هزار کیلوات نیروگاه برق در مناطق محروم طی هفته بسیج در استان همدان خبر داد و اظهار کرد: این نیروگاه‌ها در مناطق محروم و روستا‌های استان راه‌اندازی شده است.

وی به آغاز عملیات اجرایی اردوگاه اقتصاد مقاومتی سپاه در محل اردوگاه سید شهدا (ع) اشاره و عنوان کرد: در گام اول فاز نخست گلخانه کلنگ‌زنی و سپس دیگر رسته‌ها و مشاغل شروع خواهد شد که هدف از این کار توانمندسازی بسیجیان و دیگر اقشار مردمی است.

قره باغی با تاکید بر ضرورت جهاد تبیین در جامعه توسط بسیجیان عنوان کرد: به فرموده رهبری امروز جهاد تبیین امری لازم، فوری و ضروری است و باید واقعیت‌های انقلاب اسلامی به خوبی تبیین شود و در این رزمایش در کنار محرومیت زدایی، امیدآفرینی و ایجاد سرمایه اجتماعی برای نظام، به جهاد تبیین هم بپردازیم که این امر از ضروریات است.

وی به اهمیت جهاد تبیین در جامعه اشاره و اضافه کرد: باید واقعیت‌های انقلاب را به خوبی تبیین کرد تا این کج روایت‌ها و خرده روایت‌ها موجب دلسردی و منقبض شدن جامعه و بی‌ثباتی ذهن‌ها نشود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین (ع) همدان با تاکید بر اینکه امروز جهاد تبیین امری لازم و واجب و ضروری است و طی چندین سال گذشته کمتر به این امر پرداختیم، تصریح کرد: امروز خرده واقعیت‌ها و شبه واقعیت‌ها آفت هستند و با جهاد تبیین نباید به دشمن اجازه ارائه روایت‌های دروغین را داد که لازم است بسیجیان در این عرصه نیز وارد عمل شده و جلوی کج روایتی‌ها را بگیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار