خبرهای داغ:

بسیج الگوی کارآمد اسلامی

فرمانده قرارگاه مقاومت بسیج حضرت ثامن الائمه (ع) سپاه ناحیه سمنان، سروان پاسدار مصطفی شاطری با صدور پیامی، چهل و سومین سالگرد تاسیس بسیج را گرامی داشت.
کد خبر: ۹۴۶۹۲۰۷
|
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، فرمانده قرارگاه مقاومت بسیج حضرت ثامن الائمه (ع) سپاه ناحیه سمنان، سروان پاسدار مصطفی شاطری با صدور پیامی، چهل و سومین سالگرد تاسیس بسیج را گرامی داشت. متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین، یادآور خاطره پرشکوه مجاهداتی است که در دوران هشت ساله جنگ تحمیلی، زیباترین تابلوهای ایثار و فداکاری همراه با نجابت و فروتنی و شجاعت و رشادت را ترسیم کرده است.
بسیج حاصل بصیرت ، دور اندیشی و هوشمندی رهبر و معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) بود که در پنجم آذرماه ۱۳۵۸ تاسیس و عملیاتی شد و اکنون پس از گذشت سالیان متمادی نتایج آن به خوبی درک می‌شود.

بدون شک بسیج، این لشگر مخلص خدا که در سال های جنگ تحمیلی در لباس رزم و در دوران پس از جنگ در قالب سازندگی، فرهنگی، دفاعی، سلامت و ... به کشور خدمت می‌کرد، اکنون نیز در دوره جنگ نرم و نبرد اقتصادی به عنوان یک الگوی کارآمد اسلامی این توانمندی را دارد که علاوه بر تداوم اقدامات سازندگی، پرچمدار تقویت استحکام درونی نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدای والامقام انقلاب اسلامی هفته بسیج را به تمامی بسیجیان بصیر، آگاه و مومن به ویژه فرماندهان و بسیجیان قرارگاه مقاومت بسیج حضرت ثامن الائمه (ع) شهرستان سمنان تبریک عرض نموده و از درگاه ایزد منان سربلندی و موفقیت بسیجیان عزیز را تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) خواستارم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار