فرمانده حوزه شهیده سیمین ترسایی ناحیه ویژه زاهدان:

آغاز رزمایش فاطمی 2 با حضور جهادگران بسیجی خواهر در زاهدان

سپهی گفت: گروههای جهادی زینبیه حوزه شهیده سیمین ترسایی ناحیه ویژه زاهدان با هدف خدمت رسانی به محرومین در رزمایش جهادگران فاطمی ۲ حضور یافتند.
کد خبر: ۹۴۶۹۲۰۹
|
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، رزمایش جهادگران فاطمی ۲ یادبود سردار شهید سید محمد رضا هاشمی و شهدای امنیت استان سیستان و بلوچستان با حضور سردار شفاهی فرمانده سپاه سلمان و جمعی از مقامات سپاهی و اداری و حضور حدود ۱۰۰۰ گروه جهادی بسیجی در سطح استان با مرکزیت شهر زاهدان در حسینیه عاشقان ثارالله در آستانه هفته بسیج برگزار شد.

زهرا سپهی فرمانده حوزه شهیده سیمین ترسایی ضمن تشریح اقدامات گروههای جهادی این حوزه گفت: نقش اقدامات‌ جهادی و حضور جوانان در مقابله با ترفندهای دشمنان و همچنین‌ کادر سازی و فرهنگ سازی مناسب با هدف افزایش امید در مردم بسیار موثر و قابل توجه است.

وی در ادامه تصریح کرد: یکی از الزامات کار جهادی نقش‌دهی به مردم منطقه و بهره‌مندی از مشارکت مردم همان ‌منطفه در انجام کار جهادی است و لذا مشکلات هر منطقه باید با کمک و مشورت مردم‌ همان‌ مناطق برطرف شود.

فرمانده حوزه شهیده سیمین ترسایی با اشاره به شعار هفته بسیج "بسیج پاره تن مردم است " افزود:
خواهران گروههای جهادی همواره تحت امر مقام عظمای ولایت بسیجی وار در تمام عرصه های سخت حضور داشته و تاکنون تلاش ها و فعالیتهای قابل تقدیری در همه زمینه ها ؛محرومیت زدایی ،فرهنگی و اجتماعی واز خود به جا گذاشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار