در آغازین روز از هفته بسیج انجام شد:

زنگ ایثار و مقاومت در شهرستان سیب و سوران به صدا درآمد/بسیج یکی از توانمند ترین و خلاق ترین نیرو هاست

به مناسبت گرامیداشت اولین روز از هفته بسیج همزمان با سراسر استان سیستان و بلوچستان زنگ ایثار و مقاومت در مدارس شهرستان سیب و سوران طنین انداز شد.
کد خبر: ۹۴۶۹۲۳۱
|
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۴

به گزارش خبرنگار بسیج از سیب و سوران، در مراسمی با حضور مهندس فرشاد گرگیج فرماندار، سرهنگ پاسدار داود رحیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه، تاج بخش حسین بر، مدیر آموزش و پرورش و دیگر مسئولان اداری و نظامی شهرستان زنگ ایثار و مقاومت همزمان با سراسر استان در دبیرستان پسرانه نمونه دهخدا شهر سوران نواخته شد.

تاج بخش حسین‌بر مدیر آموزش و پرورش شهرستان سیب و سوران،در این مراسم ضمن تبریک هفته بسیج خدمت بسیجیان و بویژه بسیجیان شهرستان سیب و سوران گفت: بسیج یکی از توانمند ترین و خلاق ترین نیرو هاست.

وی افزود: به مناسبت هفته بسیج برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی با همکاری سپاه شهرستان، بسیج دانش آموزی و معاونت پرورشی آموزش و پرورش برنامه ریزی شده است .

حسین‌بر ادامه داد: مسابقات ورزشی به مناسبت هفته بسیج در دومین روز از هفته مبارک بسیج در دبیرستان نمونه دهخدا شهر سوران افتتاح می شود.

حجت الاسلام والمسلمین عیسی مهربانی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سیب و سوران با عرض تبریک هفته بسیج خدمت مسئولین و دانش آموزان حاضر در مراسم بیان کرد: بسیج مدرسه عشق و ایثار است و هر کسی آرزو دارد بسیجی باشد.

وی ادامه داد: بسیجی ویژگی های متعددی دارد که میتوان به این اشاره کرد که یک بسیجی بنده خاص الهی و طالب شهادت است.

حجت الاسلام مهربانی افزود: از دیگر ویژگی های بسیجی ولایت پذیر است و در هر حال تابع ولی امر مسلمین است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران تصریح کرد: از دیگر ویژگی های بسیجی بودن میتوان بصیرت را نام برد، بسیجی باید دشمن شناس باشد بتواند با فتنه های دشمن مقابله کند، امروزه همانند اوایل انقلاب دشمن در فکر ایجاد خلل در مسیر پیشرفت انقلاب و جمهوری اسلامی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار