در اولین روز از هفته بسیج انجام شد:

توزیع لوازم التحریر بین دانش آموزان کنارکی

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج بیش از پنجاه بسته آموزشی و لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند روستای سعید آباد شهرستان کنارک توزیع شد.
کد خبر: ۹۴۶۹۲۵۶
|
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳

به گزارش خبرنگار بسیج از کنارک، همزمان با اولین روز از هفته بسیج با شعار بسیج، مظهر سازندگی و پیشرفت بیش از پنجاه بسته آموزشی و لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند روستای سعید آباد شهرستان کنارک توزیع شد.

سرهنگ پاسدار غلام‌رضا سرکاش، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کنارک گفت: در اولین روز از هفته بسیج جهت رفع فقر تحصیلی در مدرسه مالک اشتر روستای سعید آباد کنارک بیش از پنجاه بسته لوازم التحریر شامل کیف مدرسه، 8 عدد دفتر، یک بسته مداد رنگی، مداد تراش، پاک کن و یک پازل روبیک، بین دانش آموزان نیازمند  با حضور فرماندار شهرستان توزیع شد.
 
فرمانده سپاه کنارک افزود: بسیج از بطن مردم است و امروز رسالت و دغدغه پاسداران و بسیجیان گره گشایی از مشکلات محرومین و نیازمندان است.
 
این مسئول با تاکید بر این مطلب که بسیج شجره طیبه و درخت تنومندی است که امروز پرثمرتر از همیشه شده است، ادامه داد:  دانش آموزان باید به عنوان آینده سازان انقلاب روحیه و تفکر بسیجی را در خود تقویت کنند.
 
سرهنگ سرکاش ادامه داد: به فضل الهی جهت رفع فقر در این مناطق تعدادی بسته معیشتی نیر توسط بسیجیان گرو های جهادی سپاه کنارک بین دانش آموزان کم بضاعت توزیع خواهد شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار