مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان:

روشنگری و تحلیل حوادث اخیر از برنامه‌های کاری مدیران در جهاد تبیین است

نکوئی گفت: مهمترین نقش در زمینه کاری طبق فرمایشات مقام معظم رهبری(حفظه الله ) لزوم و اجرایی شدن جهاد تبیین است.
کد خبر: ۹۴۶۹۲۳۶
|
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴

سرهنگ پاسدار حسن نکوئی، مسئول بسیج کارمنن و ادارات سپاه سلمان با حضور در دفتر خبرگزاری بسیج در زاهدان،ضمن تبریک هفته بسیج گفت: بسیج ادارات در ۴۳ سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل(ره )، برنامه های ویژه را در دستور کار دارد، که مهمترین برنامه اجرای جهادتبیین در کلیه ادارات به صورت ویژه انجام شود.

وی برنامه های این قشر در هفته  بسیج را افتتاح نمایشگاه با حضور مدیران کل، اجرای برنامه جشنواره خدمات رسانی، حضور تعدادی از مدیران کل و فرمان داران در شهرستان ها و در استان با حضور مسئولین استانی، رزمایش جهادگران فاطمی ۲، یادواره شهدا، دیدار با خانواده شهداء، رزمندگان و ایثارگران، عنوان کرد.

نکوئی افزود: در بحث جهاد تبیین تشکیل قرار گاههای جهادتبیین به صورت ویژه دو جلسه با حضور مدیران ادارات کل اجرا شده و بحث جهاد تبیین به تمام رده ها ابلاغ شده است .

مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان همایش های ویژه در شهرستان ها و همچنین جلسات شورای اداری را در بحث جهادتبیین از برنامه ریزی این قشر برای هفته بسیج عنوان کرد و خاطرنشان کرد: مهمترین نقش در زمینه کاری طبق فرمایشات مقام معظم رهبری(حفظه الله ) لزوم و اجرایی شدن جهاد تبیین است و در این هفته ودر وضعیت کنونی کشور روشنگری، بحث تحلیلی حوادث اخیر از برنامه های کاری است.

سرهنگ نیکویی با اشاره به گام دوم انقلاب از برگزاری جلسات ویژه ای با اساتید مجرب و مسئول و تحلیل سیاسی گام دوم انقلاب اسلامی و همچنین جهاد تبیین خبر داد و تصریح کرد: از طریق اجرایی شدن جهادتبیین و لزوم و فوری بودن جهاد تبیین طبق فرمایشات معظم له امیدواریم در این زمینه بتوانیم به صورت کیفی در مجموعه ادارات عمل بکنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار