خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی سپاه انصارالحسین(ع) همدان:

مهندسین بسیجی برای حل مشکلات در حوزه‌های تخصصی پا به کار هستند

همدان- مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: مهندسین بسیجی پا به کار هستند تا بتوانیم مشکلاتی را که حوزه‌های تخصصی وجود دارد با هم‌اندیشی حل کنیم.
کد خبر: ۹۴۷۰۳۵۸
|
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ علی اصغر عاطف در همایش مهندسین بسیجی که در سالن همایش‌های شرکت مخابرات استان همدان برگزار شد ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: عنوان بسیج برای این است که ثابت شود نظام اسلامی قدرت و توان مدیریت جامعه و دولت را دارد.

وی بیان کرد: ماموریت‌های ابلاغی بسیج مهندسین در حوزه‌های نظام مهندسی، مسکن، حمل و نقل، مدیریت و برنامه ریزی شهری، آب، محیط زیست، معماری اسلامی و گروه‌های جهادی عمران روستا و مناطق محروم است.

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه کانون بسیج مهندسی همدان یک هزار و ۲۰۰ نفر عضو دارد، گفت: مهندسین بسیجی پا به کار هستند تا بتوانیم مشکلاتی را که حوزه‌های تخصصی وجود دارد با هم‌اندیشی حل کنیم.

وی با اشاره به اینکه برخی موضوعات را می‌شود در قالب گروه جهادی به نتیجه رساند، ابراز کرد: سازمان بسیج مهندسین استان آمادگی کمک در به نتیجه رسیدن طرح نهضت ملی تا جایی که قانون اجازه می دهد با حداقل دستمزد را دارد.

عاطف خاطرنشان کرد: مهندسین بسیجی طبق علاقمندی‌های خود از مطالعه و مشاوره تا میز خدمت و همکاری و هم افزایی دستگاه‌های دولتی به دولت کمک می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار