خبرهای داغ:

رزمایش یاوران ولایت در روستا بیابانک در سرخه برگزار شد

به مناسبت هفته بسیج رزمایش یاوران ولایت 2 به همت پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) در روستا بیابانک در سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۱۴۲۹
|
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با هفته بسیج رزمایش یاوران ولایت به همت پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) در روستا بیابانک در سرخه برگزار شد.

محمدرضا جلال فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در خصوص نحوه برگزاری رزمایش در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: رزمایش یاوران ولایت 2 با هدف تقویت قوای جسمانی بسیجیان و بالا بردن سطح اطلاعات آن ها همزمان با هفته بسیج در حسینیه روستا بیابانک در سرخه برگزار شد.

او افزود: این دوره از صبح آغاز و تا عصر به طول انجامید و با برگزاری کلاس های متنوع ویژه نوجوانان بسیجی همراه بود.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) ادامه داد: کلاس های آموزش قطب نما و آموزش دیده بانی و آشنایی با دوربین دو چشم از جمله کلاس ها بود که با استقبال خوبی از بسیجیان همراه بود.

جلال بیان داشت: همچنین کلاس آموزش گشت محله محور رضویون در جهت آموزش اصول مهم در هنگام گشت زنی از دیگر کلاس های آموزشی در این رزمایش بوده است.

او اضافه کرد: پذیرایی از بسيجيان شرکت کننده در دوره همراه با حضور در نماز جماعت و دعای کمیل در مسجد روستا و توزیع غذا بین خانواده های نیازمند در روستا به همت کارگروه جهادی از دیگر محورهای این رزمایش بوده است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) خاطرنشان کرد: نشست صمیمانه مربی دوره با بسيجيان حاضر در برنامه با هدف تببین مسائل اخیر در کشور و ایجاد روشنگری نیز با استقبال خوب بسیجیان همراه بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار