هم‌زمان با هفته بسیج انجام شد

حضور گسترده بسیجیان دیلم در میعادگاه نماز جمعه

قشرهای مختلف بسیجیان شهر دیلم دوشادوش سایر قشرهای مردم هم‌زمان با هفته بسیج در میعادگاه نماز جمعه این شهر حضور یافتند.
کد خبر: ۹۴۷۱۸۸۴
|
۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج دیلم، فرمانده ناحیه مقاومت دیلم در بین الصلاتین نماز جمعه و نماز عصر به مناسبت هفته بسیج سخنرانی کرد

 فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان دیلم ضمن عرض تبریک هفته‌ی بسیج به تمامی مردم دیلم، در بین الصلاتین نماز جمعه و نماز عصر گفت: معجزه قرن بیستم به وجود آمدن انقلاب اسلامی ایران بود که شرق و غرب در دنیا حکومت میکردند و خداوند متعال ظرفیتی را برای مردم ایران عطا کرد که انقلاب اسلامی ایران را به وجود آوردند.

سرهنگ سلیمی افزود: این نظام پشتوانه قرآنی روایی دارد که شخصیت برجسته، فقید، مجتهد در عین حال سیاستمدار رهبری این نظام را بر عهده داشتند.


وی با بیان اینکه بسیج به عنوان نهاد مردمی با تبعیت از، ولی فقیه با بصیرت در برابر همه توطئه‌های ایستاده است؛ افزود: امروز باید همه با هوشیاری کامل و بصیرت و تبعیت از مقام معظم رهبری در صحنه حضور داشته باشیم و در مقابل فتنه‌ها بایستیم تا در برابر مشکلات کنونی پیروز شویم.

محمد سلیمی ضمن اشاره به جایگاه بسیج افزود: بسیجی گوش به فرمان ولایت است. در دفاع مقدس جانانه از میهن و ملت دفاع کرد، در بحران ها، بلایا، کرونا، محرومیت زدایی و فتنه‌ها همواره در کنار مردم و همراه بی ادعای دولت‌ها در مسیر سازندگی و آبادانی کشور بوده است و در ایجاد امنیت پایدار تلاش و مجاهدت کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار