در دیدار با مدیر جامعه الزهرا(س) مطرح شد؛

آمادگی بسیجیان برای ایفای نقش‌های فرهنگی در جامعه الزهرا(س)

طلاب و بسیجیان پایگاه های جامعه الزهرا(س) به مناسبت هفته بسیج ضمن حضور در مزار شهدا و تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا، با مدیر جامعه‌الزهرا(س) دیدار و آمادگی خود را برای پیشبرد اهداف این مجموعه اعلام کردند.
کد خبر: ۹۴۷۲۱۳۹
|
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون قم، اعضای شورای حوزه فاطمه الزهرا (س) به همراه خواهران بسیجی طلبه به مناسبت هفته بسیج با مدیر محترم جامعه الزهرا (س) دیدار کردند.

در این دیدار خانم برقعی مدیر جامعه الزهرا(س) ضمن خیر مقدم، به بیان نقش خواهران بسیجی در تبیین و معرفی شخصیت والای رهبری و انقلاب اسلامی پرداخت.

وی در ادامه بر ضرورت دشمن شناسی و استفاده از ابزار مناسب برای ورود به عرصه جنگ شناختی دشمن تاکید کرد و بیان داشت: راه پیروزی در این جنگ، جهاد تبیین و مسلح شدن به سلاح علم و آگاهی است.

همچنین خانم احسانی یکی از فرماندهان با سابقه بسیج در جامعه الزهرا علیهاالسلام در این دیدار بسیج را یار و یاور انقلاب و نظام اسلامی در عرصه های مختلف عنوان کرد و از آمادگی بسیج این موسسه علمی برای پیشبرد اهداف جامعه الزهرا علیهاالسلام خبر داد.

در ادامه طلاب بسیجی با حضور در مزار شهدای گمنام با آرمان های شهدا تجدید عهد کردند و با اهدای شاخه گل، یاد دلاورمردی های آنان را گرامی داشتند.

گفتنی است، برنامه های متنوع فرهنگی و بصیرتی از سوی پایگاه های بسیج طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام برای گرامیداشت هفته بسیج در نظر گرفته شده است.

پایان پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار