پیام تبریک سردار رزمجو برای تیم ملی فوتبال ایران

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با صادر کردن پیام، پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در جام‌جهانی قطر برابر تیم ملی ولز را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۴۷۲۲۷۱
|
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرتیپ پاسدار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر پیروزی غرور آفرین بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران برابر تیم ملی ولز را در جام جهانی قطر را تبریک گفت.

 

متن پیام تبریک فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر به شرح ذیل می باشد: 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

پیروزی سزاوارانه، قهرمانانه و مقتدرانه‌ی تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران در دومین بازی خود در جام جهانی فوتبال مقابل تیم ملی ولز، جلوه‌هایی شورآفرین، الهام‌بخش و غرورانگیز را برای هم‌میهنان عزیزمان و همه‌ی کسانی که دل در گرو ایران مقتدر و عزتمند قرار داده‌اند، به ارمغان آورد.

 

این پیروزی ارزشمند و تاریخی که در سایه‌ی غیرت ملی بازیکنان تیم ملی، این فرزندان شایسته‌ی ایران اسلامی به دست آمد، موج ناجوانمردانه‌ی رسانه‌ای علیه ملت و میهن عزیزمان را در هم شکست و موجی از شادی و شور و نشاط را حول محور اتحاد و یکپارچگی ملی، ایجاد نمود.

 

اینحانب این پیروزی مسرت‌بخش را به محضر مقام معظم رهبری، ملت بزرگ ایران اسلامی، بازیکنان و خدمتگزاران تیم ملی فوتبال به خصوص ورزش‌دوستان خطه‌ی دلاورخیز بوشهر، صمیمانه تبریک می‌گویم و تداوم پیروزی‌های الهام‌بخش ملت ایران و اضمحلال روزافزون دشمنان آن را از خدای متعال، خواهان و خواستارم.

 

فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر

 

سرتیپ پاسدار علی رزمجو

ارسال نظرات