سرپرست شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد:

روحیه جهادی تحریم ها را کم اثر کرده است

سرپرست شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد گفت: وجود تحریم ها هرگز نتوانست نیروهای متخصص مجموعه قطارشهری را تحت تاثیر قرار دهد.
کد خبر: ۹۴۷۲۸۸۴
|
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۶

به گزارش ستاد خبری هفته بسیج سپاه امام رضا(ع)، زمانیان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: پس از اعمال تحریم های اساسی در حوزه حمل و نقل ریلی با بهره گیری از تفکر جهادی بسیج توانستیم به سمت تولید نیازهایمان در داخل کشور گام برداریم.

 

زمانیان با اشاره به موضوع آلودگی هوا و ترافیک در سطح شهر گفت: توسعه خطوط مترو برای جلوگیری از افزایش میزان آلایندگی های هوا و ترافیک همواره مورد نظر و توجه ما بوده اما در این حوزه وجود تحریم ها گریبان قطارشهری را گرفته است.

وی با بیان اینکه تحریم ها در بسیاری از موارد سبب رشد و توسعه کشور شد خاطرنشان کرد: متخصصان فنی مجموعه قطار شهری در مشهد با ایستادگی در برابر تمامی محدودیت هایی که ایجاد شد برای جلوگیری از توقف در مسیر توسعه، به سوی انجام مهندسی معکوس بسیاری از قطعات مورد نیاز رفتند

سرپرست شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد عنوان کرد: امروز با بهره گیری از دانش مهندسان، مطالعات دانشگاهیان و خلاقیت شرکت های دانش بنیان توانسته ایم بیش از 30 درصد قطعات مورد نیاز خود را به صورت مهندسی معکوس طراحی و تولید کنیم.

زمانیان افزود: این قطعات پس از تولید در عملیات هایی مجزا و دقیق مورد تست قرار می گیرند تا در صورت موفق آمیز بودن به تولید انبوه برسند.

سرپرست شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد عنوان کرد:  تمامی کارکنان شرکت بهره برداری قطار شهری روزانه تلاش می کنند با درنظرگرفتن الگوی کار جهادی زمینه را برای انجام 250 هزار سفر درون شهری فراهم کنند.

زمانیان با اشاره به دغدغه رهبری در خصوص جهاد تبیین عنوان کرد: در راستای پیگیری منویات رهبری، از ابتدای سال تاکنون جلسات بسیار خوبی در زمینه های اعتقادی، فرهنگی، اجتماعی و توجیحی برای پرسنل مجموعه قطار شهری برگزار شده است.

سرپرست شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد ادامه داد: برگزاری ۷ نشست تخصصی کارکنان، دوره آموزشی زیست مجازی، جلسه تحلیل و بررسی مسائل روز کشور، حلقه های صالحین و گرامیداشت مراسم مذهبی، ملی و میهنی برای کارکنان اجرائی و ستادی از جمله مهم ترین فعالیت های ما در راستای منویات رهبری بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها