خبرهای داغ:

همایش فرهنگی هنری رسانه‌ای بسیج شاهرود برگزار شد+ تصاویر

شاهرود_بمناسبت هفته بسیج؛ همایش فرهنگی و هنری و رسانه‌ای بسیج شهرستان شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۳۱۵۳
|
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲

به گزارش خبرنگار بسیج، این همایش به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، بسیج هنرمندان، بسیج رسانه و فرماندهی سپاه ناحیه شاهرود در تالار بهمن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود برگزار گردید.
در ابتدای این همایش رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: هنر انقلاب اسلامی متعهد بودن به اخلاق، عدالت و ایثار است و برای اصلاح و هدایت جامعه گام برمی‌دارد.
محمدتقی یزدی در ادامه هنر متعهد و انقلابی را هنری دانست که در راستای فطرت انسانی برای آگاهی و بیداری انسان‌ها و مبارزه با ظلم وستم به وجود آمده باشد و مهم‌ترین شاخصه آن دفاع از ارزش‌هایی است که درجریان انقلاب شکل گرفته است.
سعید نوروزی عجم سرپرست بسیج هنرمندان استان سمنان نیز در سخنانی هفته بسیج را تبریک و از دست اندرکاران برگزاری این همایش تشکر کرد.
در این مراسم که جانشین سپاه ناحیه شاهرود، فرمانده حوزه بسیج ادارات الحدید شهرستان، مسئولین بسیج رسانه و هنرمندان شهرستان و هنرمندان و خبرنگاران حضور داشتند، با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید، اجرای سرود ملی، اجرای سرود گروه ناشنوایان، نمایش ورزش زورخانه ای، اجرای سرود انجمن قرآن و نهج البلاغه، تیزر ایثار و شهادت، شعرخوانی شاعران بسیجی، اجرای استنداپ کمدی و در تجلیل از تلاشگران بسیجی عرصه هنر و رسانه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار