توسط سردار موحد؛

مدال‌آوران لیگ علمی پایا تجلیل شدند

دانش‌آموزان قمی که در لیگ علمی پایا موفق به کسب مقاوم دوم و مدال نقره شدند، در سالروز شهادت شهید فخری‌زاده توسط فرمانده سپاه استان قم تجلیل شدند.
کد خبر: ۹۴۷۳۱۷۳
|
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰

ه گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مراسم تجلیل از مدال‌آوران لیگ علمی پایا ظهر امروز با حضور سردار محمد رضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) در سالن شهید درویشی سپاه استان قم برگزار شد.

سرهنگ شفیعی مسئول بسیج دانش‌آموزی استان قم در این مراسم اظهار کرد: 152 تیم در مقاطع متوسطه اول و دوم در سطح استان با یکدیگر رقابت کردند که بعد از برگزاری مسابقات چهار تیم توانستند به مرحله کشوری راه یابند و تیم علمی دبیرستان شهید قدوسی از میان 180 تیم در سطح کشور توانست مدال نقره مسابقات و مقام دوم را به خود اختصاص دهد.

مدال‌آوران لیگ بین‌المللی پایا تجلیل شدند

وی اضافه کرد: امروز در سالروز شهادت شهید فخری زاده در مراسمی گردهم آمده‌ایم تا راه و رسم امثال این شهید بزرگوار را به دانش‌آموزان یادآور شویم.

شفیعی ترویج کارهای گروهی و پژوهش تیمی را از اهداف لیگ پایا دانست و عنوان کرد: لیگ پایا زمینه‌ساز رشد علمی دانش‌آموزان است و امروز اگر در ایران اسلامی توانسته‌ایم به پیشرفتی برسیم این پیشرفت را مدیون شهدا هستیم.

مدال‌آوران لیگ بین‌المللی پایا تجلیل شدند

همچنین، سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه استان قم نیز در این مراسم با تاکید بر اینکه پیشرفت‌های ملت انقلابی ایران موجب دشمنی کشورهای استکباری با ایران شده است، گفت: آن‌ها می‌دانند هدف ما زمینه‌سازی برای ظهور و از بین بردن ظلم و ظالم است به همین علت مقابل ایران صف‌آرایی می‌کنند.

پایان پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار