سرهنگ غلامرضا ملایی مدیربسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان؛

اجرای ۱۰ طرح خدماتی، فرهنگی، اجتماعی و عمرانی در سیستان وبلوچستان

از ابتدای سال تاکنون ۱۰ طرح خدماتی، فرهنگی، اجتماعی و عمرانی با اعتباری بیش‌از ۴۰۰ میلیارد تومان توسط بسیج سازندگی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان ، اجرا شده است.
کد خبر: ۹۴۷۳۲۸۲
|
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از زاهدان ، از ابتدای سال تاکنون ۱۰ طرح خدماتی، فرهنگی، اجتماعی و عمرانی با اعتباری بیش‌از ۴۰۰ میلیارد تومان توسط بسیج سازندگی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان ، اجرا شده است.


مدیربسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با اعلام این خبر که با اعزام گروهای جهادی به مناطق مختلف سیستان و بلوچستان ۲ هزار گروه جهادی در استان در هشت عرصه مشغول فعالیت هستند.


سرهنگ غلامرضا ملایی افزود: گروه‌های جهادی در سیستان و بلوچستان در زمینه فرهنگی، عمرانی، حوزه بهداشت و درمان، در حوزه اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی، ‏در عرصه محرومیت‌زدایی، خدمات عمومی و در عرصه تخصصی ‏آموزشی فعالیت دارند.


مسوول بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: طرح‌های بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با کمک و همراهی گروه‌های جهادی وخودجوش مردمی اجرا و به بهره برداری رسیده است.


سرهنگ مولایی طرح آبرسانی هزار و۷۵۱ روستای کنارک و زرآباد،ساخت واحداث هزار واحد مسکن در شهر چابهار،احداث آسفالت راه روستایی در منلاطق مرزی شهر گلشن، توزیع ۱۲۰ هزار بسته معیشتی، توزیع ۶۰۰ سری جهیزیه را از دیگر فعالیت های بسیج سازندگی در سال جاری نام برد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار