همزمان با ایام فاطمیه در اردل برگزار شد؛

مهمان نوازی مردم ولایتمدار اردل از شهید گمنام

مراسم تشييع پيکر پاک مطهر شهيد گمنام با حضور پرشور مردم ولایتمدار، مسئولان و خانواده های معظم شهدا در اردل برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۵۹۱۳
|
۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با ایام فاطمیه  و در بیستمین روز از آذر ماه سال 1401، ساعت 15:30  اقشار محتلف مردم شهید پرور اردل به استقبال از شهید گمنام آمدند و پیکر مطهر این شهید عزیز را از ابتداي بلوار شهدا به سمت حسينيه شهداء شهر اردل، با مداحی، نوحه خوانی، سینه زنی و شعارهای " حسین حسین شعارماست شهادت افتخار ماست" ، "شهیدان زنده اند  الله  اکبر  به خون غلطیداند  الله  اکبر" ، "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل" ... تشیع کردند.

در ادامه مراسم وداع با پیکر مطهر شهیدگمنام در حسينيه شهدا شهر اردل با دو پخش قبل و پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء برگزار شد.

تلاوت آیات نورانی قرآن محید، سخنرانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه اردل، اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء، پخش اول برنامه های این مراسم با شکوه بود و در ادامه نیز فرماندار اردل با حضور در جایگاه در سخنرانی، به خیر مقدم گویی و قدردانی از حضور پر شور مردم در مراسم استقبال، تشیع و نیز وداع با پیکر مطهر شهیدگنمام پرداخت.

این مراسم با شکوه با قرائت دعای پرفیض توسل، مداحی، روضه خوانی و سینه زنی یکی از مداحان اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام ادامه یافت و با ضیافت شام نذری که یکی از خانواده های معظم شهدا تهیه کرده بود خاتمه یافت.

ارسال نظرات