خبرهای داغ:

از برپایی گشت محله محور تا اسکان زائران عراقی در سرخه

به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج محمدرسول الله لاسجرد گشت محله محور بسیج و اسکان و پذیرایی از زائران عراقی در حسینیه روستا انجام شد.
کد خبر: ۹۴۷۶۶۹۰
|
۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، گشت اطلاعاتی و عملیاتی محله محور رضویون به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج محمدرسول الله لاسجرد در سرخه از ساعت ۲۴ الی ۲ بامداد برگزار شد.

علی اکبر معینیان فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این گشت های محله محور اظهار کرد: گشت‌های محله‌محور رضویون هرشب با همکاری نیروهای بسیجی در راستای پیشگیری از وقوع مشکلات در محله های روستا برگزار می شود.

او افزود: بسیجیان در محل پایگاه مقاومت در طی ساعاتی از شبانه روز از ساعت مشخصی از شهر تا نزدیک صبح دم، نسبت به گشت و دفاع از محله‌های روستا اقدام می کنند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج محمدرسول الله اضافه کرد: اجرای طرح ارتقای امنیت جامعه با استفاده از گشت‌های رضویون گامی بسیار مهم در جهت ارتقای امنیت پایدار اجتماعی و کمک به نیروهای انتظامی و امنیتی در رفاه حال مردم و آرامش جامعه است.

معینیان بیان داشت: همچنین به همت بسیجیان این پایگاه مقاومت پذیرایی و اسکان ۸۵ نفر از زائرین پیاده عراقی حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در روستا لاسجرد انجام شد. این اقدام در طول سال به صورت مداوم انجام می گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار