خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام ارزنده:

باید برای دفاع از حق مسیر حضرت علی (ع) را پیمود

همدان-امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه برای دفاع از حق باید مسیر حضرت علی (ع) را پیمود ، گفت: تقابل جبهه حق و باطل در همه ادوار با عناوین مختلف وجود داشته است.
کد خبر: ۹۴۷۶۷۳۲
|
۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۵
باید برای دفاع از حق مسیر حضرت علی (ع) را پیمود

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام ‌محمد علی ارزنده در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه شهر همدان بیان کرد: کمتر از یک و نیم سال از روی کار آمدن دولت سیزدهم گذشته است، بنابراین نباید قضاوت نادرست و سطحی از عملکرد دولت داشت چرا که حتی تبدیل وضعیت یک خانه کلنگی بیش از این مدت طول می کشد.

وی افزود: به گفته صندوق بین المللی پول به عنوان یک منبع معتبر مالی، ایران پس از طی یک دوره رکود هم اینک به رشد اقتصادی پنج درصد دست یافته و در سال ۲۰۲۵ به هفت درصد نیز می رسد.

امام جمعه موقت همدان اضافه کرد: این به آن معناست که میانگین رشد اقتصادی در ایران بالاتر از نرم جهانی است و تداوم این وضعیت آرامش و آسایش برای عموم مردم، دفاع مردم و علاقه مندی روز افزون آنها به نظام، ارتقای جایگاه بین المللی کشورمان را در پی داشته است.

وی ادامه داد: ایران اسلامی با تلاش دولت سیزدهم در یک سال و نیم گذشته افزون بر آوار برداری ویرانه های به جا مانده از گذشته، اقدام های خوبی در حوزه های مختلف و به گواه آمار و نظر کارشناسان انجام داده است.

ارزنده تاکید کرد: اقدامات شایسته دولت سیزدهم موجب شده که دیگر شاهد تجمع و تحصن کارگران، کامیون داران و دیگر صنوف نباشیم حتی در راستای حمایت از کارمندان دوبار حقوق این قشر در طول سال افزایش یافت.

وی درباره اغتشاشات اخیر نیز گفت: بروز و تداوم اغتشاش به علت وجود ثبات در کشور و منطقه و تغییر موازنه قدرت به نفع ایران در غرب آسیا و همچنین قدرت برتر نظامی ایران است.

امام جمعه موقت همدان تصریح کرد: برخی نهادها با وجود تحریم دوباره از سوی اروپا و آمریکا تحریم شدند که این اقدام با هدف تاثیر روانی بر روی این ملت صورت گرفت در حالی که کارشان به مثابه آب در هاون کوبیدن است.

وی با بیان اینکه برای دفاع از حق باید مسیر حضرت علی (ع) را پیمود ، اظهار کرد: تقابل جبهه حق و باطل در همه ادوار با عناوین مختلف وجود داشته و جبهه ای در سراسر جهان به حق تر از انقلاب اسلامی به رهبری رهبری معظم و فرزانه پیدا نمی کنید.

ارزنده افزود: جبهه استکبار، مرتجعان، تجزیه طلب ها و منافقان باطل ترین جبهه هستند که به عنوان مبارزه با نظام جمهوری اسلامی دستور به هر جنایتی می زنند.
حجت‌الاسلام ارزنده گفت: آنها به عنوان مبارزه با جمهوری اسلامی هر دستوری از جمله کشتن، آتش زدن و ضرب و جرح را می دهند و این اعمال را اقدامی اخلاقی و پسندیده عنوان می کنند.

وی تاکید کرد: جبهه حق و باطل برای همه آشکار است و معیار جبهه حق خون شهدایی است که از مال و هستی گذشته و جان خود را فدای انقلاب می کنند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار