خبرهای داغ:

از دیدار با ریش سفید تا برگزاری گشت محله محور در روستا عبدالله آباد

بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) در شهرستان سرخه با یکی از ریش سفیدان روستا دیدار و گشت محله محور را برپا کردند.
کد خبر: ۹۴۷۷۵۸۸
|
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با نزدیک شدن به شب یلدا و اهمیت دیدار با بزرگان و احترام به آن ها، بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) روستا عبدالله آباد در سرخه با علی رهایی از مداحان اهل بیت و ریش سفید روستا دیدار و گفتگو کردند.

اکبر رهایی فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این دیدار در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: ریش سفیدان و بزرگان می توانند در ایجاد صمیمیت بین اهالی روستا و رفع اختلافات بین روستاییان نقش مهمی را ایفا کنند.

او با اشاره به اهمیت تقویت فرهنگ احترام به بزرگان در بین نسل جوان ونوجوان، گفت: نباید اجازه داد که تغییر در نحوه زندگی و شرایط سبب کمرنگ شدن نقش بزرگان در جامعه شود.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) ادامه داد: در راستای تحقق با حضور بسیجیان با علی رهایی از ریش سفیدان روستا دیدار و از زحمات او تجلیل و قدردانی شد.

رهایی بیان داشت: همچنین به همت بسیجیان گشت شبانه محله محور رضویون با هدف برقراری آرامش و امنیت در سطح روستا از ساعت بیست و چهل و پنج دقیقه تا یازده و نیم شب انجام شد.

او اضافه کرد: برای راه اندازی گشت های رضویون از تمام ظرفیت پایگاه استفاده شده و در راستای ایجاد امنیت، ارتقای سطح امنیت و آسایش مردم که از اهداف مهم اجرای این طرح است اقداماتی انجام شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار