بالغ بر۲ هزار بسته کمک معیشتی سپاه در شب یلدا توزیع می شود

مدیر بسیج عشایری سپاه سلمان از توزیع بیش از ۲ هزار بسته کمک معیشتی ویژه شب یلدا در اقصی نقاط عشایری سیستان وبلوچستان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۷۷۶۱۹
|
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷

سرهنگ پاسدار حسین فروغی، مدیر سازمان بسیج عشایری سپاه سلمان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان، با اشاره به سنت صله رحم در شب یلدا، طولانی‌ترین شب سال، به عنوان یکی ازسنت‌های حسنه‌ای که از قدیم الایام وجود داشته است، بیان کرد: شاد کردن دل مردم و مومنین یکی از سفارشات خداوند متعال و ائمه اطهار علیهم السلام است که  در راستای کمک‌های مومنانه، امسال هم، همچون سال‌های گذشته شب یلدا مورد توجه سپاه قرار دارد.

وی افزود: در ادامه نهضت کمک مومنانه و به منظور تقویت مواسات، همدلی و سنت حسنه صله ارحام در شب یلدا تعداد ۲ هزار و ۱۵۴ بسته کمک معیشتی در نقاط مختلف عشایری استان توزیع می شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه این تعداد بسته معیستی توسط حوزه های مقاومت بسیج عشایری در بین خانواده های نیازمند در سراسر استان توزیع می شود، ادامه داد: این بسته های کمک معیشتی شامل آجیل، شیرینی و میوه هر یک به ارزش سه میلیون ریال است.

مدیر بسیج عشایری سپاه سلمان با بیان اینکه هرساله با نزدیک شدن شب یلدا تمام تلاش و همت خود را به کار می گیریم تا با تهیه بسته‌های یلدای شادی را برای نیازمندان رقم زنیم، گفت: در این راستا امسال ۶ میلیارد و ۴۷۲ میلیون ریال برای تهیه بسته های کمک مومنانه یلدایی هزینه صرف شده است.

ارسال نظرات