توزیع ۱۴۰۰ بسته ویژه شب یلدا میان نیازمندان

سرهنگ پاسدار محمد هراتی از توزیع ۱۴۰۰ بسته ویژه شب یلدا شامل میوه فصل، تنقلات، آجیل و خشکبار، شیرینی و شکلات، هر بسته به ارزش ۷۰۰ هزار تومان در میان نیازمندان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۷۷۶۵۶
|
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸

سرهنگ پاسدار محمد هراتی، فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج اظهار کرد: این رزمایش که به مناسبت شب یلدا اجرا می‌شود، از ۲۸ آذر آغاز شده و تا ۳۰ آذر ادامه دارد.

وی از توزیع ۱۴۰۰ بسته شامل میوه شب فصل، تنقلات، آجیل و خشکبار، شیرینی و شکلات، هر یک به ارزش ۷۰۰ هزار تومان میان نیازمندان شهرستان ایرانشهر خبر داد و بیان کرد: از این تعداد، ۱۰۰۰ بسته توسط حوزه هلی مقاومت بسیج در سطح شهرستان توزیع می‌شود. تفاوت این مرحله از رزمایش‌های مواسات با مراحل قبل این است که در این دوره، بسته‌ها به صورت بومی و محلی تهیه و توزیع می‌شوند.

سرهنگ پاسدار هراتی افزود: در مراحل گذشته، بسته‌ها به صورت متمرکز خریداری و برای شهرستان ارسال می‌شد و ما آنها را میان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج توزیع می‌کردیم اما در این رزمایش، خود حوزه‌ها و پایگاه‌ها بر اساس اقلیم مناطق، نیازها را احصا کردند و اقلام از خرده فروشی‌های همان محلات تهیه شد.

هراتی بیان کرد: در صورتی که این مرحله با زحمات فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج و همچنین مساجد به نحو احسن و با موفقیت اجرا شود، تلاش می‌کنیم از این پس رزمایش‌های مواسات و همدلی را به این سمت و سو ببریم و به این شیوه اجرا کنیم که هر محله بر اساس توان، اقلیم و ظرفیت خود، این اقدام خیرانه و مومنانه را رقم بزند.

وی ضمن قدردانی از همه کسانی که در این کار خیر سهیم شدند، مطرح کرد: امید است خداوند اجر این افراد را هم محفوظ و هم افزون بدارد؛ ما به داشتن چنین سرمایه‌هایی در شهرستان ایرانشهر افتخار می‌کنیم. خیرین و نیروهای جهادی و بسیجی همواره در همه عرصه‌ها از جمله مسائل اجتماعی، بحران‌های طبیعی، امنیت و رزمایش‌های کمک مومنانه پیشگام و پیشران هستند.

هراتی در پایان خاطرنشان کرد: سپاه شهرستان ایرانشهر برنامه‌های خاص و ویژگی‌ای را در حوزه‌های محرومیت زدایی، اقتصاد مقاومتی و اشتغال در دستور کار خود قرار داده است؛ زمانی که ظرفیت‌های موجود در کنار یکدیگر قرار گیرند و توان آنها در هم ضرب شود، بی شک اتفاقات خوبی در سطح شهرستان رقم خواهد خورد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار