هویت تئاتر، ریشه در فرهنگ اسلامی و انقلابی دارد

فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج-سودای عشق- گفت: هویت تئاتر ریشه در فرهنگ اسلامی، دینی و انقلابی دارد.
کد خبر: ۹۴۷۸۰۹۸
|
۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۵:۲۳

هویت تئاتر، ریشه در فرهنگ اسلامی و انقلابی دارد

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرتیپ علی رزمجو در مجتمع فرهنگی و هنری ۹ دی بوشهر اظهار کرد: همواره هنرمندان و هنرمند دردمند است و این درد که بر اساس احساس مسئولیت انقلابی می‌باشد نه تنها سرچشمه زیبایی و صفای هنری خود را به نمایش می‌گذارد بلکه معیار انسان‌های مسلمان و انقلابی را نیز در صحنه‌های گوناگون به نمایش می‌گذارد.
وی تصریح کرد: هویت تئاتر ریشه در فرهنگ اسلامی، دینی و انقلابی دارد بنابراین هنرمندان رشته تئاتر می‌توانند برای جامعه اسلامی، رفتار‌های انسانی مبتنی بر ارزش‌های الهی را به ارمغان بیاورند.
فرمانده سپاه استان بوشهر افزود: گروه‌های تئاتر تأثیر فراوانی در سبک زندگی اسلامی انسان‌ها دارند و در نظام فکری قشر‌های مختلف مردم به ویژه جوانان، تأثیرگذارند.
این مقام مسئول، هنر تئاتر در بسیج را هنری تأثیرگذار دانست و تصریح کرد: هنر تئاتر بسیج در گروه‌های مختلف، روح حماسی، اجتماعی، آینده‌نگری، امید به آینده، نشاط، استکبارستیزی و تکلیف‌محوری بر مدار ولایت‌مداری را ترسیم می‌کند و بازتاب آن در ابعاد مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و هنری بسیار حائز اهمیت است.
فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام در پایان تأکید کرد: تبیین مواضع اصولی بسیج به عنوان نیروی مردمی انقلابی در برابر تهدیدات و هجمه‌های استکبار جهانی و توجه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از رسالت‌های مهم هنرمندان و به ویژه گروه‌های تئاتر است تا بتوانند برای جوانان عزیز و تشنه هنر، دستاورد‌هایی را به ارمغان بیاورند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار