توسط تیپ امام صادق (ع) برگزار شد ؛

یادواره شهدای تخریب استان بوشهر در خط مرزی اروندکنار

یادواره شهدای تخریب استان بوشهر به همت روابط عمومی و تبلیغات تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر در خط مرزی اروندکنار برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۹۷۵۵
|
۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت‌الاسلام محمدباقر شفیعی از ایثارگران تخریب هشت سال دفاع مقدس در مراسم یادواره شهدای تخریب استان بوشهر که با حضور ایثارگران تخریب دفاع مقدس و کارکنان گردان تکاور در خط مرزی اروندکنار برگزار گردید، خاطرنشان کرد: شهدا الگوی ولایت‌مداری، بصیرت و ایستادگی هستند.

 

 حجت‌الاسلام شفیعی با تاکید بر اینکه ما امروز جاماندگان شهدا هستیم، افزود: امروز وظیفه ما آن است که خدمت‌گزار مردم باشیم و برای عموم افراد جامعه به ویژه خانواده معظم شهدا تلاش کنیم.

 

وی با بیان اینکه ما وظیفه داریم راه شهدا را ادامه دهیم تصریح کرد: شهدا انقلاب را بیمه کردند و در این مسیر از جان خود گذشتند تا انقلاب در مسیر توسعه و پیشرفت با قدرت باقی بماند.

 

حجت‌الاسلام شفیعی با بیان اینکه ما پشت ولایت را خالی نمی کنیم و بر میثاق خود استواریم، تصریح کرد: بصیرت و هوشیاری از ضرورت های امروز است،مبادا فریب نیرنگ دشمن را بخوریم.

 

وی با اشاره به اینکه خداوند متعال دو نعمت بزرگ به ایران داده است، اظهار داشت: یکی نعمت رهبر فرزانه انقلاب که دل ها را به سوی خود می کشد و دیگری ملت با بصیرت و آگاه است.

 

پایان خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار