آیت الله علم الهدی:

آیت‌الله مصباح یزدی و حاج قاسم، عمار و مالک اشتر انقلاب بودند/هنوز عده‌ای خواص در زمین دشمن بازی می‌کنند

امام جمعه مشهد از آیت‌الله مصباح یزدی و شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان عمار و مالک اشتر انقلاب یاد کرد که در مقابل فتنه اثرگذار بودند و گفت: ۹دی، قیام بصیرتی مردم در برابر فتنه‌ای بود که مردم آن را شناختند، اما هنوز عده‌ای از خواص در زمین دشمن بازی می‌کنند.
کد خبر: ۹۴۸۰۰۱۷
|
۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، آیت‌الله علم‌الهدی امام جمعه مشهد در خطبه‌های نمازجمعه ۹ دی اظهارکرد: دو شخصیت در مقابل فتنه اثرگذار بودند، یکی عمار انقلاب آیت‌الله مصباح یزدی و دیگری، مالک اشتر انقلاب، شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

وی تصریح کرد: ۹دی، قیام بصیرتی مردم در برابر فتنه‌ای بود که مردم آن را شناختند، اما هنوز عده‌ای خواص در زمین دشمن بازی می‌کنند.

امام جمعه مشهد با اشاره به تهاجم بیرونی و تهاجم داخلی دشمن، خاطرنشان کرد: زمانی تهاجم بیرونی انجام می‌دهد که قدرت داشته باشد. دشمن در ۸ سال دفاع مقدس، جنگ بیرونی علیه ما را تجربه کرد که با مقاومت مردم ایران، معیارهای جنگ در دنیا تغییر کرد.

آیت الله علم الهدی ادامه داد: امروز در تهاجم داخلی با استخدام عوامل داخلی و حرکت سرکوبگرانه اقدام می‌کنند.

وی نشانه های فتنه را حرکت دشمن از خارج و تایید و حمایت از فتنه و پیروی از خواست‌های فردی و مخالف کتاب خدا برشمرد و اضافه کرد: در فتنه ۸۸ عده‌ای خواص بصیرت نداشتند و ابزار فتنه شدند.

امام جمعه مشهد متذکر شد: در فتنه اخیر هم دشمن حادثه‌ای را علم کرد که اول آن با دروغ بود. عده‌ای خواص دنبال این دروغ را گرفتند و بیانیه دادند.

آیت الله علم الهدی خاطر نشان کرد: در فتنه اخیر، از ارازل و اوباش مزدورتراشی کرده و اغتشاشات اخیر را ایجاد کردند.

وی با بیان اینکه هنوز هم برخی خواص در زمین دشمن بر علیه مسئله محاربه و کیفرهایی که در قانون اعمال می‌شود، قرار گرفتند، تصریح کرد: مردم در برابر خواص بی‌بصیرت هم قرار می‌گیرند و به میدان می‌آیند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها