خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت حضرت فاطمه (س) همدان خبر داد

اجرای ۱۰ عنوان برنامه طی هفته مقاومت توسط پایگاه‌های حوزه حضرت فاطمه (س) همدان

همدان-فرمانده حوزه مقاومت حضرت فاطمه (س) همدان از اجرای ۱۰ عنوان برنامه طی هفته مقاومت توسط پایگاه‌های حوزه حضرت فاطمه (س) همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۰۱۳۸
|
۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۷

مریم زنگنه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت سردار سلیمانی اظهار کرد: سردار سلیمانی شخصیتی باهوش، مخلص، بسیار فداکار و متواضع بود اما در عین حال روی نظرات خود صلابت داشت.

وی گفت: مقام معظم رهبری در ارتباط با این شخصیت فرموده است «او نمونه برجسته‌ای از تربیت‌شدگان اسلام و مکتب امام خمینی (ره) بود» و  شهید سلیمانی اهل معنویت و اخلاص و آخرت‌جویی بود و اهل تظاهر نبود.

فرمانده حوزه مقاومت حضرت فاطمه (س) همدان با بیان اینکه از دهم الی نوزدهم دی ماه هفته مقاومت نامگذاری شده است، افزود: شعار محوری این هفته با عنوان «جان فدا» است.

وی تصریح کرد: دراین ایام ۱۰ عنوان برنامه توسط پایگاه‌های مقاومت پیش بینی شده است که هدف از اجرای آنها آشنایی جوانان و نوجوانان به مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی است.

زنگنه افزود: برگزاری کرسی آزاداندیشی، یادواره شهدا با سخنرانی حجت الاسلام حسینی یمین، اجرای تئاتر با حضور آقای میرزایی هنرمند ارزشی استان همدان با محوریت شهید سلیمانی نیز از برنامه‌های پیش بینی شده این حوزه مقاومت است.

وی در پایان گفت: اجرای عملیات در فضای مجازی، تهیه جهیزیه و مسابقات ورزشی نیز از دیگر برنامه‌های این حوزه مقاومت است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار