نماینده مردم کرج در مجلس:

نبض روایتگری باید در دستان ما باشد

نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی گفت: باید نبض روایتگری در دستان ما باشد تا بیگانگان نتوانند علیه این کشور سیاهنمایی کنند.
کد خبر: ۹۴۸۰۱۴۲
|
۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، علیرضا عباسی، نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی با همراهی مدیرکل زندان‌های استان و معاون نظارت بر زندان دادگستری البرز، دادستان فردیس و جمعی از مسئولین اداره کل زندان های استان از بخش های مختلف زندان فردیس از جمله کارگاه های اشتغال، کانون اصلاح و تربیت و اندرزگاه بانوان بازدید کرد.

نبض روایتگری باید در دستان ما باشد

علی چهارمحالی، مدیرکل زندان‌های استان البرز در حاشیه این بازدید گفت: در خصوص تراکم جمعیت کیفری در زندان‌های استان با چالش‌های مهمی مواجهیم که برای رفع این مشکلات نیازمند مساعدت جدی مسئولین کشوری و استانی هستیم. علیرغم محدودیت‌های مکانی و فضایی در زندان‌ها که با آن ها دست به گریبانیم، در حوزه اشتغال زندانیان به ویژه در زندان فردیس اقدامات خوبی انجام شده است.

وی از راه اندازی کارگاه‌های اشتغال در زمینه تولید لامپ کم مصرف، معرق چرم، موس، فلیتر هوا و روغن و ... با محوریت بنیاد تعاون زندانیان و بخش خصوصی و فعالیت جمع کثیری از زندانیان در این کارگاه‌ها خبر داد و بیان کرد: علاوه بر این، تفاهم نامه همکاری با صاحبان حرفه ها و کارگاه های صنعتی نیز منعقد شده و زندانیان رأی باز در کارگاه های سطح شهر نیز مشغول هستند و از این طریق، آماده جذب شدن به بازار کار می شوند.

نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید با تأکید بر ضرورت رسانه ای کردن اقدامات خوب صورت گرفته در زندان‌ها گفت: همانطور که مقام معظم رهبری جهاد تبیین را مطرح کردند، باید نبض روایتگری در دستان ما باشد تا بیگانگان نتوانند علیه این کشور سیاهنمایی کنند. تصور عوام از زندان‌های ایران چیزی شبیه به زندان ابوغریب است اما در عمل زندان‌های ایران همانند دانشگاه هستند و باید برای پررنگ تر کردن این اقدامات و انعکاس مطلوب آن ها تلاش کرد.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار