خبرهای داغ:

دیدار صمیمانه جانشین فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج)با اهالی سمیرم/ برقراری آرامش مطالبه مشترک نخبگان، متنفذان، ریش سفیدان و جوانان غیور این دیار

جانشین فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) با حضور در سمیرم با پیشکسوتان، متنفذان، فرماندهان پایگاه های بسیج، ریش سفیدان و جوانان انقلابی این شهرستان دیدار کرد.
کد خبر: ۹۴۸۰۳۹۶
|
۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان؛ سردار مرتضی عمومهدی امروز با حضور در شهرستان سمیرم با جمعی از پیشکسوتان، متنفذان، فرماندهان پایگاه های بسیج، ریش سفیدان و جوانان انقلابی سمیرم دیدار و گفتگو داشت.

در این نشست صمیمانه، وقایع ماه های اخیر کشور تشریح شد و به نقش سرویس های جاسوسی یبگانه، بازیگردانی برخی سفارتخانه های دول استکباری و شیطنت منافقین منفور ملت ایران در ایجاد اخلال در امنیت و آرامش شهروندان اشاره شد.

از دیگر مسائل مطرح شده در این جلسه، بررسی مسائل فرهنگی و اجتماعی شهرستان سمیرم و دغدغه های اقشار مختلف شرکت کننده در این جلسه بود.

نخبگان و متنفذین سمیرمی در این گفت وگوی صمیمانه با سردار مرتضی عمومهدی بر ضرورت آرامش در این شهرستان تاکید کرده و آن را لازمه فعالیت های اجتماعی، فرهنگی، گردشگری و اقتصادی در این شهرستان توریستی و مهمان پذیر دانستند.

از نکات قابل توجه در این گردهمایی تاکید حماسی جوانان غیور انقلابی این شهرستان بر پایبندی به آرمانهای انقلاب و شهدای گرانقدر این دیار و تجدید پیمان دوباره با سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی در آستانه سومین سالگرد شهادت این جانفدای اسلام و ایران بود.

پیشکسوتان و ریش سفیدان سمیرمی در این نشست از تلاش های نیروهای انتظامی و امنیتی در برقراری آرامش در این شهرستان تقدیر کرده و حمایت و پشتیبانی کامل خود را از اقدامات خادمان امنیت اعلام کردند.

فرماندهان پایگاه های بسیج شهرستان سمیرم در این جلسه بر ضرورت جهاد تبیین برای اقشار مختلف مردم به ویژه نسل جوان و نوجوان این شهر اذعان کردند و آمادگی کامل خود را جهت خدمت رسانی به مردم در قالب گروه‌های جهادی محله محور اعلام کردند و تشکیل گروه‌های جهادی محله محور را سدی محکم در برابر هجمه های عملیات روانی دشمنان منفور ملت دانستند.

در ادامه این دیدار دوستانه، مطالبه اقشار مختلف این شهرستان جهت برقراری آرامش و همچنین حمایت آحاد مردم از برقرارکنندگان امنیت در این شهرستان به جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) بیان شد.

در پایان سردار مرتضی عمومهدی، جانشین فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان از همراهی ها، پشتیبانی و مساعدت همه جانبه آحاد مردم، ریش سفیدان، پیشکسوتان و جوانان غیور و انقلابی سمیرم تشکر و قدردانی کرد

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار