خبرهای داغ:

20 پرس غذای گرم در روستا اروانه طبخ و توزیع شد

همزمان با سومین سالگرد شهید سلیمانی 20 پرس غذای گرم به همت خادم الشهدا پایگاه مقاومت بسیج نرجس خاتون (س) در روستا اروانه در سرخه طبخ و توزیع شد.
کد خبر: ۹۴۸۰۵۴۲
|
۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای بزرگداشت دهه بصیرت و شهادت سردار دلها شهید سلیمانی زبخ و توزیع غذای گرم به همت پایگاه مقاومت بسیج نرجس خاتون (س) روستا اروانه در سرخه انجام شد.

صنم طاهری فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این اقدام مومنانه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: امسال سومین سالگرد آسمانی شدن سردار حاج قاسم سلیمانی است و به همین خاطر کشور غرق در ماتم قهرمانی است که نه تنها نامش بلکه راه و آرمانش هم در میان جهانیان ماندگار شد.

او افزود: اگر چه سردار سلیمانی دلش گمنامی می‌خواست اما شهادتش به دست پلیدترین نمادهای ترور و حامی تروریست‌های دنیا نشانمان داد به دنبال خدا که باشی خدا هم تو را عزیز همه دنیا خواهد کرد و در تمام دنیا این روزها حرف حاج قاسم سلیمانی است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج نرجس خاتون (س) ادامه داد: با هدف گرامیداشت یاد و خاطره این شهید سرافراز پخت و توزیع 20 پرس غذای گرم نذری بین نیازمندان به همت بسیجیان خادم الشهدای پایگاه انجام شد.

لازم به ذکر است طبق تاکید اهل بیت (ع) بر عیادت از بیماران بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج برادران ولی عصر (عج) این روستا از بیمار تحت پوشش مرکز نیکوکاری امام علی (ع) روستا اروانه دیدار و جهت شفای بیمار حدیث شریف کساء را قرائت کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار